Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Tuesday 21 March 2017

Bagaimana #DinarDirham Dikatakan Penipu Atau Scammer Jika Jadi Panel Jemputan Malaysian Financial Planning Council????


Skeptikal di luar sana mengenai DinarDirham sama ada BlockChain atau BitCoin yang sebelum ini sering melabelkan "DinarDirham" dan CTO, Co-Faunder DinarDirham Arai Ezzra sebagai penipu, pembohong, scammers, rembat duit orang atau apa saja gelaran negatif kini bolehlah simpan segala tohmahan tersebut dan telan bulat-bulat apabila sekali lagi DinarDirham membuktikan kepada mereka-mereka di luar sana terutama skeptikal sistem kewangan konsep baru ini bahawa Arai Ezzra bukanlah seperti yang didakwa. Ini jelas terbukti apabila beliau dijemput dan diberikan peluang oleh Malaysian Financial Planning Council (MFPC) sebagai panel jemputan pada 4th MFPC International Conference on Islamic Wealth Management & Financial Planning 2017 pada 15 April 2017 nanti di PWTC Kuala Lumpur. SILA KLIK SINI



Arai akan membentangkan "Introduction BlockChain" dan Round Table untuk topik "Islamic Wealth Management And Fintech Issues, Challenges And The Way Foward" sebaris dengan pakar-pakar dan pemain sistem kewangan lain seperti Emeritus Prof Dr, Rodney Wilson, Ms. Wessam Soliman, Shah Mohammad Ali serta ramai lagi seperti yang tertera pada senarai panel jemputan di atas. Ini jelas menunjukkan DinarDirham bukanlah seperti yang disangkakan oleh sesetengah orang kerana mana mungkin penipu, pembohong, scammers atau seangkatan dengannya jika dijemput oleh pihak-pihak tertentu untuk memberi ucapan atau ceramah mengenai BlockChain seperti Malaysian Financial Planning Council (MFPC) yang tinggi kredibilitinya. Jemputan  kepada DinarDirham sebagai panel yang akan memberi ucapan mengenai BlockChain jelas memberi gambaran bahawa konsep yang dibawa oleh DinarDirham bukanlah seperti yang difitnah oleh sesetengah pihak bahkan jelas memberi gambaran bahawa ia adalah pengiktirafan dan penghargaan kepada DinarDirham. 








4 comments:

  1. Malaysian Planning Council bukanlah Regulator dan ianya tidak boleh disandarkan untuk mengatakan perniagaan itu sah mengikut undang2. Senang saja, tunjukkan lesen dari Bank Negara habis cerita.

    ReplyDelete
  2. YoBit enables you to claim FREE CRYPTO-COINS from over 100 unique crypto-currencies, you complete a captcha once and claim as many as coins you want from the available offers.

    After you make about 20-30 claims, you complete the captcha and keep claiming.

    You can click on claim as much as 50 times per one captcha.

    The coins will held in your account, and you can convert them to Bitcoins or any other currency you want.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers