Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 10 March 2012

Ya Allah!!! Malunya Rafizi, Kantoi Jadi Penipu, Pembohong Dan Pemfitnah PKR Isu Pertunangan Anak @NajibRazak


Siakap senohong gelama ikan duri,
Bercakap bohong lama-lama jadi pencuri,

Itulah pantun nasihat dua kerat yang pernah diulang-ulang oleh arwah opah kepada gua ketika gua kecik dahulu. Rupa-rupanya segala nasihat orang-orang tua ini memang ada kebenarannya.

Buktinya adalah Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli yang melemparkan fitnah terhadap PM, Najib Razak dan keluarga PM kononnya PM telah menyalahgunakan wang pembayar cukai rakyat untuk melangsungkan majlis pertunangan anak perempuan PM pada 17 Jun tahun lalu.

17 Jun 2011!!! Dah setengah tahun benda nie dok jadi kenapa la ni baru timbul. Kenapa sekarang? Kenapa tidak ketika itu? Kalo betul la Pejabat PM yang 'sponsor' majlis pertunangan anak PM guna duit kerajaan, takkan la pembangkang nak tunggu benda dah jadi sejuk suam-suam kuku baru nak kecoh-kecoh.


Memang la ada bil-bil yang dihantar pembekal ke Pejabat PM untuk menuntut bayaran perkhidmatan majlis tersebut dan di hantar ke Pejabat PM tapi bukanlah kerajaan yang bayar. PM sendiri yang bayar pakai duit dia la. Takkan la pembekal nak hantar bil terus jumpa PM, ini bukannya 'style' keling karpet terus masuk rumah tuntut duit hutang karpet.

Tu la Rafizi oooi!!! Lain kali ingat pantun opah gua nih. Lu ni dah banyak sangat MENIPU, MEMBOHONG dan MEMFITNAH... Kan dah kantoi sekarang. Kalo benar tuduhan tuh sila keluarkan bukti-bukti.

Ini memang taktik pembangkang yang suka menyerang keluarga PM 'indirectly' nak bunuh karektor PM atau 'charector assasin'. Bermula dari kes Altantuya la, cerita beg-beg Rosmah kat luar negeri la, cincin berjuta-juta lemon la, terkini pasal pertunangan anak PM.

So Rafizi, ini la cabaran gua kat lu. Keluarkan la segala apa yang lu ada sebagai bukti dakwaan lu? Jika tiada, baik lu duduk diam ja...

5 comments:

  1. hehheee.. betul bro...

    ingat keling jual karpet ke terus masuk rumah mintak hutang...

    jawapannya pemimpin PR ni memang bodohhh...

    ReplyDelete
  2. najib xdek umh ker??
    cmpai nk anta kt pjbt...

    ReplyDelete
  3. MEMANH DIA XDE RUMAH...DIA PERGI RUMAH SAIFUL MINTA DIA LETAK BATANG BURUKNYA DLM LUBANG BURIT BUSUK DATIN HANYIR..SBB BTNG D DAH LEMBIK XUMPHHH LG...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers