Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 29 April 2012

Inilah Wajah Ambiga Yang Bangga Bila Berjaya Menjadikan Orang Melayu Sebagai Kuda #Bersih... @NajibRazak @HishammuddinH2O


Inilah wajah manusia berhati Syaitan pemuja LGBT yg tak habis-habis menghasut bangsaku supaya berantakkan sesama sendiri!!! kita telah diasak sampai ke dinding, kesabaran PM Najib Razak dalam soal ini sudah keterlaluan, sudah hampir ke arah menjadi bacul!!! hakikatnya kita semua anak bangsa ku juga mempunyai hati dan perasaan, mereka bukan robot yg diprogramkan supaya bersabar dan hanya bertahan!!! aku menjadi semakin tak faham dgn sikap berlembut begini...

SUDAH JELAS... PERPADUAN MELAYU ISLAM BERJAYA DIHANCURKAN MELAYU ISLAM BERGADUH SESAMA SENDIRI AKHLAK MELAYU ISLAM DAH JADI MACAM YAHUDI... DISEBABKAN SI KAFIR LAKNATULLAH INI... TAPI YANG PELIK... ADA LAGI MELAYU ISLAM YANG MEMPERTAHANKANNYA...!!!

5 comments:

  1. Kalau nak bercakap pasal Anwar ,dia bukan Melayu tapi setan, jadi kalau dah setan tu kena la dilontar dengan batu.

    ReplyDelete
  2. betul,.. dia bapak setan, perosak generasi melayu akan datang, orang melayu semakin biadap, anak anak melayu belajar di university makin biadap, patut dia di baling dengan batu , cara menghancurkan setan yang di rejam..dia perosak negara,..

    ReplyDelete
  3. COME TO MAMA!!!..bangga gila kafir ni!!

    ReplyDelete
  4. Anwar ptt di nikahkan ngan ambiga ni

    ReplyDelete
  5. Hebat Ambiga ni ? Bagi dia orang Melayu terlalu mudah dan senang untuk di tundukkan seperti kerbau di cucuk hidung. Sedarlah wahai bangsa ku.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers