Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 18 April 2012

Kadiaq Berang Ceramah Bersih Ramai Sangat Yang Hadir???...

Semalam seorang sahabat gua mengirimkan sekeping gambar pasal ceramah bersih3.0 yang berlangsung di Kelab Sultan Sulaiman, Kampung Baru malam tadi. Ini adalah salah satu siri "road-tour" jelajah ceramah bersih seluruh negara.

Kalo kita tengok daripada gambar di atas, memang muka-muka yang datang tu sangat sinonim dengan demo bersih antaranya CheGu Bard, A. Samad Said, juara kelentong kata kena langgaq kereta polis tapi dia yang tak tau bawak moto, sapa lagi kalo bukan Mat Sabun kaki "kongkek bini orang".

Cuma yang menariknya ceramah ini dan demo kali ini adalah penampilan muka-muka baru yang cuba menjadi "ikon" dan hero pembangkang antaranya Adam Adli0 dan bekas pemimpin UMNO yang kecewa sebab dia dah tak releven lagi dalam UMNO, si Kadiaq yang sayang nak lepaskan kuasa menyebabkan beliau bertindak keluar UMNO dengan harapan Pakatan Rakyat mampu memberi beliau tempat.

Gua difahamkan sesi ceramah semalam kurang mendapat sambutan dengan kehadiran tidak ramai seperti yang dihajati oleh mereka. Sebab yang hadir ini tak ramailah menyebabkan Kadiaq berang dan bengang!!!

Hahahahahahahahaha!!!!....
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

  1. Betul ke kajang puluh2 ribu?
    http://upsidet.blogspot.com/2012/04/imam-al-ghazali-dan-pembahagian-cinta.html

    ReplyDelete
  2. hahaha Kadiaq dengan Thambrin Ghafar, sorang kecewa sebab tak dapat jadi CEO GLC MAS, sorang lagi tak dapat kontrak MARA. Tok Jenglot pulak kecewa sebab karya saste rawan beliau tak diambil Kementerian Pelajaran jadi buku teks sekolah menengah. Sama-sama jadi mencacai bekas menteri kewangan yang dihalang kegemarannya menebuk lubang kunyit lelaki.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers