Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 29 April 2012

Kematian Anggota Polis Dibelasah Pendemo #Bersih, Siapa Harus Dipersalahkan???... @NajibRazak @HishammuddinH2O

gambar sekadar hiasan sahaja

Korban BERSIH 3.0...

Al-Fatihah untuk arwah anggota IPD Dang Wangi RF 170401 Jaini yg telah disahkan meninggal dunia setelah dimasukkan ke Wad ICU semlm.. 

Semoga arwah ditempatkan org2 yg beriman... Inilah demostrasi 'aman' yg mereka katakan . Terima kasih warga bersih... Hari pembalasan akan menyusul... Amin...

15 comments:

  1. bukan ke dia tu sesak nafas msa bertugas meronda??

    ReplyDelete
  2. kalau sesak nafas takde la berdarah kepala. DEMO BERSIH KE INI MACAM?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu kan sekadar gambar hiasan... arwah meninggal sebab sakit jantung..

      Delete
  3. Polis meninggal dunia tidak sertai Ops Aman

    SHAH ALAM - Seorang anggota polis dari unit MPV Dang Wangi dilaporkan meninggal dunia pagi tadi, akibat serangan jantung ketika berlangsungnya perhimpunan Duduk Bantah Bersih 3.0, semalam.

    Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Mohmad Salleh ketika dihubungi Sinar Harian mengesahkan berita tersebut dan menjelaskan anggotanya yang meninggal dunia tiada kaitan dengan Ops Aman 3.

    "Arwah sedang bertugas dan diserang sakit jantung. Dia tidak terlibat dalam Ops Aman 3," katanya.

    Difahamkan, anggota polis itu dikejarkan ke Hospital Kuala Lumpur untuk rawatan sebelum disahkan meninggal dunia pagi tadi.

    ReplyDelete
  4. kini faham lah aku, mengapa geng mamali ditembak... memang membahayakan keselamatan polis. cuma yang membezakan geng bersih mereka tidak menggunakan senjata tajam. sebab itu mereka tidak ditembak sampai mampus!

    diharap bersih 4.0 nanti, pihak berkuasa jgn ambil bahagian lah, biar lah dia org nak buat apa sesuka hati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaga tetap jaga tapi ajak askar skali....

      Delete
    2. ini perang JAMAL..org Islam Vs Org Islam..guna kayu jer...tp kalau pukul pun bleh mati jg..

      Delete
  5. http://www.youtube.com/watch?v=-9y-KX72454&feature=player_embedded

    cerita sebenar.

    ReplyDelete
  6. Amin...semoga beliau ditempatkan bersama orang2 yang soleh...mmg betul anggota tu dari IPD Dang Wangi, budak muda....

    Anonymous 5:13..kan dah tulis gambar hiasan....akai ada ka???

    Lepas ni kalau amBABIga sebok nor nak buat berSHIT 4...ajak askar skali join polis jaga keamanan....kalau kat China dah kena langgar dengan kereta kebal dah diorang nih...

    ReplyDelete
  7. Mujur ayah tak de pape. Al-fatihah kepada anggota yang terkorban. TERIMA KASIH WARGA BERSIH. HARI PEMBALASAN AKAN MENYUSUL. AMIN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAPI BERKHIDMAT DENGAN KERAJAAN ZALIM TU MACAM MANA PULAK? BERKHIDMAT DENGAN KERAJAAN PERASUAH. KERAJAAN PENIPU RAKYAT. KERAJAAN YANG MENGURUS HARTA NEGARA SECARA TIDAK ADIL. KERAJAAN YANG MENGKAYAKAN GOLONGAN ATASAN DAN MENGKAYAKAN KELUARGA GOLONGAN ATASAN SEPERTI MENTERI2. BELUM TENTU LAGI SI MATI TERLEPAS DARI SEKSAAN DI AKHIRAT. INGAT, ALLAH MAHA MENGETAHUI TIAP-TIAP SESUATU.

      Delete
    2. Bapak ko bukan polis boleh la ko cakapcmtu. Cuba bapak ko polis. Puih!

      Delete
  8. HAHAHA, meninggal sebab apa ? bukan kena mengena dengan bersih an. Fuuuu, percaya pada yg benar jangan percaya pada yang berkuasa.

    ReplyDelete
  9. Utk pengetahuan.... tentera hanya akan trun bila pihak polis tdk lg berupaya utk mengawal keadaan iaitu pilihan terakhir. bila tentera di trunkan bermakna perintah brkurung akn trjd. Sesiapa yg melanggar perintah brkurung hukumannya tembak. sekiranya ini trjd.... kuasa2 besar dunia akan masuk campur urusan negara dgn berlandaskan hak asasi manusia. keadaan malaysia akan.lbh trdedah pd ancaman luar.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers