Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Tuesday 10 April 2012

Re: Pelik Tapi Benar : Biar Betul Pasangan Kembar Hitam Putih???...

------Original Message------
To: Blog Kulaan Niring
Subject: Pelik Tapi Benar : Biar Betul Pasangan Kembar Hitam Putih???...
Sent: Apr 10, 2012 1:34 PM

Seorang berkulit hitam dan bermata coklat manakala pasangan kembarnya berambut perang dengan kulit putih pasti orang ramai tidak menyangka mereka adalah pasangan kembar.

Namun itulah realitinya, Kian dan Remee adalah pasangan kembar perempuan berbeza paras rupa dan warna kulit yang hanya lahir sepasang bagi sejuta kelahiran dengan mengambil kira kombinasi genetik ibubapa.

Ini adalah anak-anak pasangan Remi Horder yang berkulit hitam dan isterinya Kylee Hodgson yang berkulit putih yang melahir pasangan kembar unik ini 7 tahun lalu. Pasangan kembar ini mencuri tumpuan akhbar Daily Mail UK yang memaparkan kelahiran pasangan unik ini 7 tahun lalu ketika pasangan kembar ini berumur setahun.

Kejadian unik ini belum pernah lagi berlaku di negara kita meski pun ada pasangan berkahwin yang berbeza warna kulit seperti cina berkahwin dengan india yang banyak berlaku di Malaysia.

Nampak gayanya kena tunggu sejuta kelahiran pasangan berbeza warna kulit baru kot boleh jumpa kelahiran unik kembar tak sewarna kulit.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers