Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 21 May 2012

Beza Pas Dulu Dan Pas Sekarang???...


SEMASA PAS BERJUANG BERSENDIRIAN:

"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram " - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

PAS JUGA kata yang mereka menentang UMNO dan dakwa UMNO kafir kerana UMNO memerintah menggunakan Perlembagaan negara yang sedia ada yang PAS kata Perlembagaan kafir tinggalan penjajah.

PAS kata yang perjuangan PAS adalah untuk menubuhkan Negara Islam dengan mengambil Al Quran dan Hadis sebagai Perlembagaan negara dan akal laksanakan hudud dan segala perundangan Islam bila memerintah.

SEMASA PAS NAK BERSEKUTU DAN BERKONGSI KUASA DENGAN KAFIR DALAM PR : PAS bersetuju dan berjanji dengan kafir DAP dan PKR bahawa sekiranya PR memerintah, PAS/DAP/PKR akan kekalkan dan gunapakai Perlembagaan negara yang sedia ada yang PAS kata perlembagaan kafir tinggalan penjajah.

PAS gugurkan perjuangan menubuhkan negara Islam dan gantikannya dengan Negara Berkebajikan. 

PAS istihar bersama-sama dengan kafir DAP dan PKR bahawa hudud bukan lagi agenda PAS/DAP/PKR, walaupun mendakwa bahawa DAP dah faham Islam hasil penjelasan PAS dan bawa DAP ke masjid-masjid dan surau-surau supaya Umat Islam menerima kafir DAP sebagai rakan kongsi kuasa PAS.

Nik Aziz dan puak-puak Anwarinas dalam PAS menolak sekeras-kerasnya tawaran UMNO untuk bermuzakarah dan menekan sesiapa saja dalam PAS (termasuk Presiden dan Tim. Presiden PAS) yang bersetuju dengan hasrat UMNO untuk bermuzakarah. 

BILA DAP NYATAKAN AKAN TETAP BANTAH DAN TK SOKONG PERLAKSANAAN HUDUD : Nik Aziz buat pengistiharan bahawa PAS sedia bermuzakarah dengan sesiapa saja termasuk UMNO demi kepentingan Ummah.

Adakah Nik Aziz betul-betul ikhlas nak bermuzakarah atau sengaja BERSENDIWARA untuk nak gertak Karpal dan DAP supaya jangan bantah dan komen apa-apa tentang penipuan PAS untuk nak laksanakan hudud.

Sebab PAS dan DAP sama-sama faham bahawa tanpa sokongan dan persetujuan DAP, PAS tidak boleh laksanakan hudud dalam perkongsian kuasa mereka.

Adakah Nik Aziz dan PAS betul2 ikhlas nk bermuzakarah atau sekadar bersendiwara??

8 comments:

  1. Aku bukan nak pihak siapa2, Kau tahu tak DOSA tunjuk gambar maksiat tu?! setiap mata yang lihat kau dapat saham.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hamba Allah,x pyhlah ko nk tuka topik.....bile org cite psl keburukan pas dan2 tu jugak lah ko nk cari dosa org laen.....klu ko takut dosa,baek ko xyah online lgsung dh tentu mata kau pn slamat....munafik btul lah ko ni...

      Delete
    2. Munafik 2 ko....anjing kurap umno...pencacai angkat taik rosmah...hahaha

      Delete
  2. PAS mmg dh terpesong jauh,pok nik pn dh nyanyuk.....

    ReplyDelete
  3. Ada plak org PAS buat/pakai baju mcm tu?
    bkn orn UMMO nak bt propa/drama ker?
    aku pom boleh upah org p pakai bju mcm tu... Demm u!!!

    ReplyDelete
  4. Ikut ajaran tok guru Parti Ajaran Spender, Topa Ali

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 17:03
      masa perkasa buat demo kt kedah..korang kata awek2 tu xde hidayah..skrg ni pelacur korang pakai mcm 2..kata kena upah..Gi mampos la PAS..smua slh UMNO..ko igt PAS tu BAGUS SGT..PArti Sepender.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers