Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 9 June 2012

Sam D'lloyd Meninggal Dunia Selepas Show Kat Johor...


Sam yang merupakan penyanyi utama kumpulan D'lloyd meninggal dunia hari ini selepas 2 minggu mengadakan show di Johor akibat penyakit kanser tahap 4.

Gua memang meminati lagu-lagu kumpulan D'lloyd ni sebab bapak gua adalah peminat setia kumpulan ni. Akibat kekerapan bapak gua dok dengar lagu-lagu kumpulan D'lloyd ni masa gua kecil menyebabkan gua pun jadi minat sama ngan kumpulan ini.


Kali terakhir gua menonton persembahan mereka secara 'live' adalah di Istana Budaya. sedih gak hati gua bila dapat berita kematian penyanyi utamanya, Sam.

Takziah daripada gua sekeluarga terutama bapak gua kepada keluarga Sam D'lloyd...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers