Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Tuesday 31 July 2012

[Video] Siapakah Pak Lebai Pas Yang Mengendeng Dengan Abby Abadi???... @Abby_Abadi112



Buat permualaan gua nak ucapkan tahniah kat GelombangKick [KLIK SINI] kerana berjaya merakamkan detik-detik berharga mengenai kebenaran kenapa Abby beria-ia masuk Pas.

Cuma yang menjadi persoalan gua (kalo korang ada jawapannya) siapakah lelaki misteri berkupiah, berbaju hijau dan berjanggut yang sentiasa berada disebelah Abby Abadi nie sampai la duduk sebelah Abby masa atas pentas siap tolong ambikkan handset Abby yang terjatuh (lain macam jer). 

Kalo la Abby tengok sendiri video ni, gua berbesar hati jika dia boleh memberi jawapannya diruangan komen blog gua atau tweet dengan gua.

Ada gua baca komen kat youtube nie kata pak lebai nie terencat akal atau mungkin komen itu maksudkan mamat berbaju hitam yang seperti meminta sedakah yang ditepis dan dihalang Unit Amal Pas. 

Kalo betul dia terencat akal macam mana dia boleh duduk atas pentas sebaris dengan penceramah jemputan. Nak kata bodyguard takkan sampai duduk atas pentas sebelah Abby lagi. Jarang bodyguard duduk sebelah bos atas pentas. Kalo betul betul itu bodyguard Abby asal dah tua sangat, badan pun tak 'tough' langsung.

Plez sapa-sapa yang ada info bagi skit sapa mamat berkupiah, berbaju lengan panjang hijau dan berjanggut dalam video nie.

1 comment:

  1. ketara sanggat ramai pak lebai dan UlarmaK PAS naik gatal tengok Abby ..macam2 aksi mengorat mereka buat , mentang2lah Abby tu janda , lawa pulak !

    bini2 pas yang risau ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers