Jadilah Sahabat Kulaan...

peluang untuk anda masyuk!!!

Sunday, 2 September 2012

Gambar Ustaz Azhar Idrus Bawak Ferrari, Betul Ker Kereta Dia???...


NILAIKAN SENDIRI USTAZ PAS SORANG NI..!!

Hebat, bergaya dan mantop. Itulah ungkapan yang boleh diberikan kepada artis PAS sorang ni, sebabnya artis lain dan pelakon pun tak dapat nak merasa apa yang dirasai oleh penceramah bini 4 ni. Orang perempuan mesti suka nak tengok Ustaz Glamour ni, mengalahkan Ustaz Akhil..!!!

Hebatkan, mana ada artis ataupun pelakon kahwin sampai 4 bini, sedangkan penceramah yang terlalu diberi kebebasan bersuara dalam masjid ni lantang menghuraikan pendapatnya. Biarlah gambar di atas berbicara tentang kehidupan mewahnya.

Itu sebab penceramah ni sokong PAS, sebab masyuk banyak..!!!


Yang menariknya rakyat lain tetap miskin, renungkanlah..!!!

9 comments:

  1. hahahah bodoh punya admin, hati busuk takleh tgk org lain senang.. bengong

    ReplyDelete
  2. admin ni bngong,,, nk kate mewah piem lagi mewah,, lagi pulak duet rakyat

    ReplyDelete
  3. dosa sebarkn fitnah akan kekal hingga alam kubur nanti... melainkan org yg difitnah memaafkan si pelakunya...

    ReplyDelete
  4. jgn buruk sangka kt org lain.. dia ada duit biarla dia guna.. bkn dia curi duit org atau amik hak orang lain.. itu hasil titik peluh dia bekerja..

    ReplyDelete
  5. lol....ni bukan kete die...ni die wat filem pendek sempena hari raya...ni link video nye

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LtLhjSQxBik

    tolong la jgn libat kan agama ngan politik, sebab politik kte x bersatu dibawah agama kte iaitu agama Islam

    ReplyDelete
  6. semoga hati penulis di buka untuk menerima hidayah dr Allah..aminnn

    ReplyDelete
  7. nak tipu orang tak pandai punya tuan blog

    ReplyDelete
  8. Elok Tampa je muke admin ni.ckp xpakai otak.

    ReplyDelete
  9. Kenapa org melayu suka kan fitnah n iri hati..apa da..ni bkan kete dia lah..tu pun korg tak pueh hati..kan ustaz dh ckp kat ceramah dia..lain kali selidik dlu bru nak ckp..hati tu kelam sgt tu yg tak nmpk mana benar..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers