Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 17 November 2012

Siapa Minat Kereta Boleh Masuk SLAA???... @ZambryAbdKadir @azwanbro @promelayu


Apa ke benda SLAA nie???... Apa bagusnya benda SLAA nie kat korang???... Biar gua jelaskan....

SLAA ini adalah singkatan kepada Skim Latihan Automotif Amanjaya yang merupakan program latihan jangka pendek yang memberi latihan kemahiran secara langsung oleh pengusaha bengkel dengan menggunakan kemudahan bengkel dan peralatan.


Program ini diilhamkan oleh Sdr Khairul Azwan Harun, Ketua Pergerakan Pemuda UMNO/BN Negeri Perak dan disokong oleh YAB MB Perak, Datuk Seri Zambry.


Tujuan SLAA adalah untuk memberi peluang dan ruang kepada belia yang gagal memasuki pusat kemahiran atas sebab tak cukup syarat dan belia yang ingin pendedahan sebenar dalam automotif dengan latihan amali sepenuh masa selama 6 bulan.




Kepada pelatih, Pergerakan Pemuda BN Negeri Perak akan menyediakan elaun sara hidup sebanyak RM200 sebulan dan pengusaha bengkel RM100 sebulan sepanjang pengajian selama 6 bulan.


Skim latihan ini terbuka belia berumur 17 hingga 35 tahun yang boleh membaca dan menulis. Kepada yang berminat boleh hubungi sekretariat di 05-2555945/5946 atau di alamat Skim Latihan Automotif Amanjaya, 54A1, Persiaran Pulai Timur 8, Chandan Desa, Simpang Pulai, 31300 Kampung Kepayang. Perak.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers