Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 21 November 2012

Sketsa Cinta : Khas Buat Mereka Yang Sedang Bercinta...


Girl : Awak... Saya nak cincin hubungan kita...

Boy : Untuk ape? Malas la... Awak... Petang ni kita jumpa tempat biasa ok..

Girl : Hurm... Yelah...

Boy : Awak... Cuba tutup mata awak... Saya nak bagi hadiah...

Girl : Hadiah? OK...

Boy : OK... Cuba tengok ni... Saya belikan patung beruang untuk awak...

Girl : Awak !Saya tak nak patung beruang... Saya nak cincin hubungan kita! ( Sambil membaling patung beruang itu di jalan raya )

Lelaki itu pun terus berlari untuk mendapatkan patung itu balik dan berada dalam gengamannya... Tiba-tiba sebuah kereta meluru ke arah lelaki tersebut dan badannya di gilis sehingga lelaki tersebut tidak berdaya untuk bergerak... Lalu perempuan tersebut menjerit
dalam keadaan yang bergegas... Perempuan mengambil patung di tangan lelaki tersebut dan patung itu berbunyi...

'You... See in my pocket...'

Dan terlihatnya satu cincin yang sangat cantik...
Dan patung itu terus berkata...
Will you marry me? Di saat itu...
Mengalirnya air mata perempuan tersebut...
Tetapi sudah terlambat untuk menyesal...
Kerana lelaki tersebut sudah pun pergi untuk selama-lamanya...

1 comment:

  1. helo bro u dah terpengaruh nga filem tamil masa depavali ka ...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers