Jadilah Sahabat Kulaan...

peluang untuk anda masyuk!!!

Thursday, 28 February 2013

Esok PM Jumpa Agong Mohon Perkenan Bubar Parlimen???... @NajibRazak


Desas-desus bertiup kencang sama ada dari penyokong kerajaan BN mahu pun pembangkang yang esok hari adalah "The DDay" PM akan mengumumkan secara rasmi pembubaran Parlimen bagi membolehkan dijalankan satu pilihanraya di negara kita.

Apa yang dimaklumkan kepada KN esok hari hanyalah mesyuarat antara PM dengan Agong sama seperti mesyuarat di hari-hari sebelum ini. Cuma yang menarik perhatian KN dan seluruh rakyat Malaysia ternanti-nanti bilakah parlimen akan dibubarkan PM dan bilakah tarikh PRU13.

KN juga sama seperti rakyat lain dah penat dah menunggu tarikh PRU13 seperti yang digembar-gemburkan akan diadakan pada bulan Mac12, Jun12, Sept12 hingga Dis12. Sekarang ini adalah penghujung tempoh tamat penggal kali ini yang KN rasa paling panjang tempohnya sepanjang pengetahuan KN.

Marilah kita sama-sama nantikan dengan penuh debaran esok hari sama ada peristiwa keramat pengumuman pembubaran Parlimen akan berlaku atau kita terpaksa menanti lagi entah bila tarikh sebenar.

p/s : penantian itu satu penyiksaan (BlackRose)
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

12 comments:

  1. Nak umum PRU pun masalah. Penakut Priseden umno

    ReplyDelete
  2. najib sajaaa....mau tgk sampai mana akal nuar nak klentong rakyatt....lelekss aaaa

    ReplyDelete
  3. Sebenarnya lagi lamaaaaa tunggu lagi baik. La ni cuba hangpa tengok gelabah berok pakatan dengan macam-macam isu besar yang tak pernah terfikir akan meletup pada saat akhir. Tu semua kuasa sapa? ALLAH SWT. Masa mat sabu menang tim. presiden lagi ramai yag dah boleh congak pas menuju kehancuran. Bila mai isu kalimah Allah, itula ujian paling besar sebab itu isu akidah. Bila puak ni flip flop, serendah-rendah ilmu orang yang mengaku Islam (tapi ikhlas dalam soal agama Allah)) terdetik juga dalam hati dia nak sokong ka lagi parti hampas ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju..............lg bnyk kebusukan nuar, nik ajis dan hadi serta yg di selangor, kedah dan penang itu TERBURAI............

      Delete
  4. pm hangpa xde telor..x berani nk bubar parlimen...x caye kita tggu esok.....kah kah kah...

    ReplyDelete
  5. Smua strategi dh di atur.... Bla tba masanya nnt, lihatlh bagaimana BN akan menang... Yg Khalid Gagap duk ckp nk bubar sampai la ni x jgk bubar2.... Lg lh xde telor... dh ckp tp x buat... PM Dato' Seri Najib ada prcaturannya, prancangannya, strateginya..... Inilh gaya PM Dato' Seri Najib....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gaya seorang pembohong...gaya taik kucin.....kah kah kah...xde telor....

      Delete
  6. pemimpin2 hangpa lagi takdak telor..takoooot nak pilihanraya serentak beb. jangan lupa. MANIFESTO BUKAN JANJI. WAKAKAKAKAKAKA

    ReplyDelete
  7. najib mane ade telor..kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang dah examine ke? yang pasti anugerah tuhan hang dah terpampang batang berjuntai seantero dunia dah tengok. takde maruah punya pencacai..kah kah kah

      Delete
  8. kan aku dah kata..najib xde telor..x berani nk bubar parlimen...yg pencacai taik dah meroyan...buat tajuk bukan main lg....nmpk tak bn tu pembohong, bodoh piang...kah kah kah..pencacai lg la bodohhhhhhh....kah kah kah...apa lu org mau pikir lg....kah kah kah....pasni fitnah dan bohong la lagi...kah kah kah....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers