Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 4 March 2013

[Panas!!!] Video Dikatakan Diambil Oleh Tentera Pemberontak Sulu Bertempur Dengan Tentera Malaysia Menggunakan Nama Lahad Datu????...



Gunfire in Lahad Datu, 12 dead - nagpaputok sa Lahad Datu sa Sabah

KN kurang pasti sama ada video ini sah video pertempuran tentera pemberontak Sulu dengan Tentera Malaysia...

4 comments:

  1. video ni tipu..

    ReplyDelete
  2. Video ni saya dah tonton sebelum serangan tentera lagi... tipu3

    ReplyDelete
  3. hehehehe...aku orang LD sejati....kwasan Tanduo tu mana ada hutan dan bukit tunggal spt dlm video tu... pokok sawit satu batang pun aku ndak nampak.....sdangkan kg Tanduo penuh sawit.. kalau tipu budak tadika bolh la....tipu x 1000000.

    ReplyDelete
  4. Video ni adalah pertempuran di Philipina kerana yang ditembak mati bukanlah anggota keselamatan kita...uniform bukan milik pasukan keselamatan kita. Kedua, tiada laporan anggota keselamatan kita yang terbunuh di mana mayat mereka tidak temui. Ketiga, pengganas sulu tidak akan tunggu untuk melihat mangsa yang mereka tembak dan akan lari secepat mungkin kerana mereka tahu jika mereka tunggu maka pasukan keselamatan kita tentu sekali akan datang dalam jumlah yang lebih besar. keempat, lanskap di dalam video adalah hutan sementara lanskap di kg tanduo adalah hutan kelapa sawit.

    Saya rasa video ini adalah video pertempuran sesama puak milf, mnlf dan abu sayyaf di filipina dan penyebarnya mengambil kesempatan menamakannya video di kg tanduo untuk mendapatkan hits ke atas posting video ini.. (ada jugak orang mcm ni cari kesempatan..!!!)

    ~stormtrooper~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers