Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 5 May 2013

Kantoi!!! Citer Bangla Mengundi Rupanya Konspirasi Pakatan Rakyat????....



3 lelaki warganegara Malaysia ditahan pihak Polis bersama 2 orang warga Bangla tadi di Lembah Pantai dipercayai cuba mencetuskan kekecohan. Hasil siasatn pihak Polis ke atas kenderaan yang digunakan satu unit camera dan satu unit video camera. Turut dirampas satu unit laptop. Suspek 3 lelaki yang ditahan bersama 2 orang bangla itu dipercayai cuba memanipulasi hari pengundian hari ini dengan mewujudkan cerita bangla mengundi bagi pihak BN.

Kesemua suspek dibawa ke balai Polis bagi siasatan lanjut. Maklumat awal diperolehi bangla yang terlibat dalam lakonan pengundian palsu dibayar rm250 setiap seorang.

PERGH!!! Patut lah kecoh sana sini, rupanya depa yang buat benda ni semua nak wujudkan kekecohan dalam internet.

Pesanan kepada semua. Jika jumpa van ataupun kenderaan yang meragukan sila laporkan pada pihak Polis berhampiran.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

  1. cuba tuan punya blog fikir?

    Hanya bn sahaja yang haram jadah kaya nak mampos untuk bagi duit rm250 seorang kepada berpuluh, ratus ribu orang asing.
    Kalau macam tuan punya blog cakap, setiap orang berlakon dapat rm250, dalam gambar pertama ada 4 orang disitu. Maknanya sudah rm1000 dibayar kat situ.
    Sekiranya benda ni berlaku pada 222 tempat, bermakna sudah rm222,000 sudah dilaburkan untuk berlakon.
    Untuk membeli tiket kapal terbang untuk pendatang asing masuk mengundi kemalaysia, kita ambil rm300 satu kepala. Bilangan pendatang kita letak 50,000.
    Sudah rm1.5j disitu.
    Belum termasuk duit yang mereka belanja yang mereka terima + duit tangggung makan mereka + duit sediakan tempat penginapan mereka + duit transport mereka dari airport.

    Cuba tuan punya blog fikir, duit yang bn pakai tu datang dari mana. Menteri kewangan kita adalah "Y.A.B DATO' SRI MOHD NAJIB BIN TUN ABDUL RAZAK". Dana tersebut datang dari cukai yang dibayar oleh rakyat kepada kerajaan untuk pembangunan, kemudahan, keselamatan dan ekonomi negara.

    Kenapa still nak tutup mata sendiri?
    anda mempunyai aksess ke internet, selongkarlah dan tengoklah dengan penuh apa yang sedang berlaku. Jangan pandang sebelah mata sahaja.

    Mungkin ada perkara yang bn buat itu baik, tapi kalau benda yang buruk tu sudah terlalu banyak sampai menutup benda yang baik tu, elok sajalah tuan punya blog fikir kenapa, dan apa nak buat.

    ReplyDelete
  2. niring apanyak nih....

    ReplyDelete
  3. ape lah korang semua nih... sape petualang bangla ngundi lambat laun tau jgk lh kite.
    bn subahat ke, pkr terlibat ke, pas mengipas ke.... itu dh berlaku... yg pasti,DAP capai matlamat nye... MELAYU 3 puak ni KEPOH-KEPOH, GADOH2 sesama islam... mat DAP ni lalu tepi je sambil tersenyum lebar tgk kite ( anak melayu a.k.a. warga asal tanah melayu yang punyai KEISTIMEWAAN BUMIPUTERA) jatuh dan diorang trs mengorak langkah menguasai malaysia.
    Dulu Singapore telepas... jap lagi pulau pinang lh... bandar2 byk DAP tawan... melayu kecoh nk berlawan2... BAK PEPATAH KATE ORG.. CI-- TAK MENIPU TAK SAH, INDI- TAK BERBELIT TAK SAH, M-LAYU TAK BERDENGKI MMG TAK JADI..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers