Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday, 22 June 2013

#PdgMerbok622 : Suasana Depan Sogo #Blackout505!!!


Suasana depan Sogo masih terkawal dengan hanya lebih kurang tidak sampai 500 orang pendemo berkumpul dengan memakai baju hitam.

Sekali sekala terdengar laungan mereka yang melalak macam beruk makye. Bila ada yang bersuara menjeritkan kata ikata Reformasi, maka berduyun-duyun la mereka berjalan menuju ke suara sumbang tu untuk berkumpul.

Bila suasana kembali tenang mereka mula duduk berterabur kat serata kawasan depan Sogo. Berdasarkan pemerhatian gua, majoriti yang datang adalah anak-anak melayu dan hanya segelintir bangsa lain terutama orang cina. Kebanyakkan mereka ini adalah orang luar yang diimport ke KL.

Boleh gua katakan puak-puak macai nie diimport datang ke KL bukannya nak berdemo sangat tapi lebih kepada nak datang KL makan angin jer. Maklum la hotel, makan minum dan pengangkutan disediakan oleh penganjur yang didalangi Pakatan Rakyat. Itu apa yang dinyatakan oleh mereka yang hadir bila gua interview depa ni.

p/s : nantikan seketika nanti gambar-gambar pendemo di sekitar Sogo ini.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

  1. nak berhimpun, duit takde dlm poket, pastu bersedai cam kain buruk kt tepi jalan/kaki lima...konon minta simpati....aku nak kata...boleh pi mati. nak sangat mati syahid...konon

    ReplyDelete
  2. Kalau beruk-beruk ini kena sakit tekak akibat jerebu pun bagus jugak.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum admin dan semua pembaca,

    Iklankan barangan yang ingin dijual atau perniagaan anda di laman web www.produkmuslim.info

    Kerjasama anda membantu Produk Muslim sangatlah dihargai dan diucapkan ribuan terima kasih

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers