Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 24 July 2013

Panas!!! Gambar Peraih Undi Pas Provok BN!!! @ahmadmaslan @tunfaisal

ini la individu yang membuat provokasi kepada peraih undi BN...
rasanya dia ni pesakit mental kot... apa punya standard la Pas ni...
halamak! cun ler plak awek Pas nie...
 jelingan manja tu yang tak taha
n

Pagi ini merupakan hari membuang undi bagi pengundi DUN Kuala Besut dalam pilihanraya kecil yang pertama selepas PRU13. Seperti biasa di setiap pusat pembuangan undi, peranan peraih undi amat penting dalam cuba untuk mempengaruhi pengundi yang datang untuk mengundi terutama pengundi atas pagar. Manakala parti yang bertanding akan menghantar seberapa ramai peraih undi ini sebagai cara untuk mempengaruhi pengundi yang datang.

Malangnya peraih undi Pas sudah melampaui batas dengan cuba membuat provokasi kepada peraih undi BN dengan tujuan untuk menimbulkan rasa kurang senang dan cuba menimbulkan kekecohan. Insiden ini berlaku di Pusat Pengundian SK Alor Peroi untuk PDM Tok Saboh. Beberapa peraih undi Pas dari kalangan lelaki cuba mengejek dan memaki sambil menjerit-jerit seperti orang sudah hilang akal kepada peraih undi Wanita BN di seberang jalan. 

Menurut maklumat dari temubual yang dibuat kepada perain undi di kawasan sekitar, pakcik yang membuat provokasi itu (seperti gambar pertama di atas) rupanya mengalami SAKIT MENTAL atau bahasa kasarnya KURANG SIUMAN @ GILA. Apa la bangangnya puak Pas ni dok pakai orang kurang siuman jadi peraih undi. Patut la dok merapu merepek cakap ntah hapa-hapa. Kadangkala keluar ayat yang kurang sopan. Bodoh punya PasPisPus.









p/s : nantikan video eksklusif insiden provokasi peraih undi Pas terhadap peraih undi BN di Pusat Pengundian SK Alor Peroi nanti...

3 comments:

  1. MEREKA SEMUA TAK INGAT KE BULAN NIE BULAN APA..
    NAMPAK GAYA SETAN & IBLIS DI DUNIA YANG LEBIH DRPD SETAN/IBLIS YANG DIRANTAI DI BULAN RAMADHAN YANG MULIA INI.......

    ReplyDelete
  2. Parti Islam tapi nampak macam tak islam aje, maklumlah ahli syurga.

    ReplyDelete
  3. Anon 15:02 Ape yg tak islam nye bangang...macai2..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers