Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 1 September 2013

Puaka Niring : Misteri Di Mana Menghilangnya Khairun Aseh Dalam Mesyuarat Cawangan??? @NajibRazak


Kali ni gua letakkan story pasal si Khairun ni dalam segmen Puaka Niring gua sebab cerita Khairun kali ini menimbulkan misteri. "Misteri kehilangan Khairun ketika mesyuarat cawangannya???".

Memang benar beberapa blog ada menceritakan kemusykilan ke mana hilangnya Khairun bila dilihat tidak hadir ke mesyuarat cawangan Bunga Matahari baru-baru ini seperti yang dilaporkan oleh sahabat Keris7Lok dan Sangkakala.

Misi Mencari Khairun Sedang Dijalankan Di Mesyuarat Cawangan Sendiri?

@NajibRazak KHAIRUN ASEH PILIH TEMPAT UNTUK HADIRKAN DIRI ??? APA HAL MACAM TU ???

Pembaca jangan risau, gua sedang berurusan dengan orang dalam Pejabat UMNO kat PWTC nak trace ke mana Khairun ni pindah cawangan sebab bila gua check dengan cawangan lama beliau, memang nama beliau sudah tidak ada sebagai ahli cawangan Bunga Matahari.


Sebelum PRU13 ada sahabat gua dari Parlimen Jempol cerita katanya ayah si Khairun, Tan Sri Aseh cuba melobi PM untuk meletakkan nama Khairun sebagai calon Parlimen Jempol tapi ditolak mentah-mentah oleh akar umbi dan orang Jempol sendiri. Entah betul atau tidak gua pun tak pasti sebab gua bukan orang Jempol.

Ada teori domino sahabat-sahabat di Putrajaya mengesyaki si Khairun ni dah bertukar ke cawangan lain yang menjadi penyokong kuat beliau dalam Bahagian Putrajaya untuk beliau bertanding menjadi Ketua Pemuda Cawangan atau Ketua Cawangan. Atas tiket ini nanti beliau akan bertanding pula di peringkat Bahagian walaupun beliau pernah jadi AJK Bahagian yang boleh dikira dengan jari berapa kali beliau datang ke mesyuarat Bahagian Putrajaya.

p/s : kalo korang terer cuba korang tengok gambar tu betul-betul dan teka mana satu muka si Khairun ni.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers