Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Thursday 14 November 2013

NKPUM @AzwanBro Bakal Jadi Kambing Hitam Pemuda UMNO??? @NajibRazak @KhairyKJ


Sejak Khairul Azwan a.k.a WanBro menang tipis jawatan NKPUM dengan Jamawi Jaafar setelah undian dari 3 Bahagian di buat dan selepas PRK Sg. Limau tamat, gua tengok sudah banyak blog-blog Pro BN mula menyalahkan WanBro atas kelemahan beliau menjadi Ketua Jentera Pemuda pada PRK Sg. Limau lalu.

Blog-blog ini mula menyenaraikan kelemahan-kelemahan beliau menjadi Ketua Jentera Pemuda terutama janji membawa dua ribu petugas luar Pemuda yang akhirnya habuk pun tarak. Itu belum lagi cerita bagaimana lemahnya peranan exco pemuda angkat di beberapa PDM. Semua datangnya dari arahan dan pimpinan ketua. Jikalau kuat dan bagusnya arahan serta perlaksanaan maka hasilnya pasti "A".

Adakah ini permulaan kepada mimpi hitam WanBro yang bakal menjadi "Kambing Hitam" yang akan menjadi bahan jika ada kelemahan Pemuda UMNO di masa akan datang. Secara tidak langsung akan menenggelami kelemahan Ketua Pemuda, KJ yang akhirnya kelihatan seperti hampir sempurna dan tiada kelemahan.

Itu belum lagi citer pasal gambar kiri kanan WanBro yang sudah pasti akan tenggelam timbul di alam maya ni untuk tempoh beberapa lama sama ada akan digunakan oleh pihak pembangkang sebagai modal bahkan juga dari kalangan pro kerajaan juga.

Nasib baik la menang jawatan NKPUM, kalo tak tak tau nak ke mana hala. Dah jawatan di Bahagian takda takat jadi Ketua Cawangan jer la. Bak kata Ketua Bahagian P**** ****k macam mana takat terkenal kat dalam negeri jer boleh menang jawatan besar kalo tak kerana d**t.

Apa la malangnya WanBro selama 3 tahun akan datang ni. Kah kah kah kah kah kah...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers