Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Tuesday 21 January 2014

B***h La!!! Blogger Pencen @KadirJasin Kutuk Blogger ProBN Tak Bantu Dalam PRU13??? @NajibRazak


Hari ni gua sempat jengah beberapa laman blog sahabat blogger lain yang mengutarakan rasa tak puas hati dengan kenyataan bekas Ketua Pengarang Kumpulan News Straits Times Press (NSTP) a.k.a wartawan pencen yang juga seorang blogger, Datuk A Kadir Jasin yang menghentam kepimpinan PM, Datuk Seri Najib Razak hingga turut sama mengheret pengamal media seperti pejuang siber dan blogger-blogger ProBN sama dalam kenyataan beliau.

Tapi yang tak boleh tahan tu bila wartawan pencen ni boleh plak mempertikaikan sumbangan pengamal media terutama blogger ProBN sebagai tidak membantu langsung UMNO dan BN ketika menentang fitnah dan tohmahan pembangkang semasa PRU13 lalu sedangkan ramai pejuang siber di luar sana bermati-matian berperang di alam maya. Apa Kadir nie buta kayu buta hati ker apa sampai tak nampak apa yang dah pejuang siber ProBN buat siang malam bersama kerajaan menangkis setiap fitnah dan tohmaha pembangkang. Tak baca blog ker si Kadir ni, tak tengok fb ker si Kadir ni, tak main twitter ke si Kadir ni.




Dah pulak tu siap kata blogger-blogger ProBn guna blog pembangkang balun beliau kerana kritikan beliau kononnya menyerang PM Najib. Hilang akal ke wartawan pencen ni. Belum pernah gua jumpa blogger-blogger ProBN guna blog orang lain terutama blog pembangkang update artikel terutama kalo nak hentam si Kadir ni seolah-olah ibarat UMNO "menyelak kain sendiri tunjuk kat orang". Apa yang dia buat tu "tak selak kain" jugak ker.

Adakah dengan hanya 8 artikel oleh so-called blogger power ni telah membantu UMNO dan BN memenangi PRU13 yang lepas seperti apa yang telah diutarakan oleh yuseriyusoff KLIK SINI. Itu pun bukan semua artikel yang benar-benar menyerang atau menjawab tohmahan dan fitnah pembangkang. 

"Saya tidak kisah tokoh wartawan ini mengkritik kepimpinan DS Najib Tun Razak di laman blognya atas dasar kebebasan bersuara. 
Tetapi menuduh blogger dan cybertroopers pro UMNO tidak membantu kepimpinan UMNO bagi saya satu kenyataan bangang yang tidak sepatutnya keluar dari mulut orang berpengalaman seperti Kadir Jasin. 
Blogger UMNO dikatakan memburuk-burukkan bakal generasi UMNO.
Benarkah tuduhan tersebut, adakah kita blogger mengkritik tindakan Kadir Jasin merupakan satu perbuatan yang merosakkan UMNO?
Ini bagi saya ia satu penghinaan, mana mungkin saya berdiam diri melihat seorang wartawan tua meroyan dan menyalahkan blogger UMNO kerana dirinya dikritik." 
- yuseriyusoff.blogspot.com



Kalo korang nak tau lebih detail lagi sebab apa si Kadir ni dok meroyan boleh la,







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers