Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Thursday 17 April 2014

Bodoh Betul La!!! Bila Anak Saudara Tuduh Kematian Karpal Singh Dirancang Kerajaan Malaysia???


Seorang pengguna Facebook yang didakwa anak saudara Karpal Singh telah memuat naik satu status Facebook seolah-olah menyalahkan kerajaan Malaysia atas kematian mendiang awal pagi tadi.


Status yang menyamakan kemalangan Karpal dengan kes Anwar Ibrahim dan pesawat MH370 itu berbunyi:

Anak Saudara Tuduh Kerajaan Rancang Kematian Karpal

Pengguna Facebook dengan nama Anil JS ini turut mencabar pihak berkuasa untuk menangkap dirinya.


Jika dilihat pada bahasa yang digunakan termasuk mencarut-carut, rasanya individu ini tak nampak langsung memiliki tahap pendidikan atau moral yang boleh dibanggakan.

Silap-silap tengah mabuk kot????

5 comments:

  1. lu uncle sudah mati, apa itu malam malam lari laju laju mau kasi lu uncle mati, tengok itu kereta mana side remuk..fikirlah..otak mana taruh, itu lori boleh lari laju ka, lagi simen, batu ada bawa, lagi bukit ada naik, sikit laju sama itu lembu kereta, ada paham ke..

    ReplyDelete
  2. Memang benar kematian karpal singh sudah dirancangkan akan berlaku pada 17hb April 2014. Rancangan itu sudah lama termaktub di dalam rukun Iman yg ke 6 dan perlu di yakini olih seluruh umat Islam semenjak lebih 1400 tahun dahulu lagi.

    Rukun itu berbunyi Percaya kepada Qada dan Qadar yg memberi maksud kehidupan dan kematian seseorang itu sudah di tetapkan. Ringkasnya ajal maut seseorang itu Allah sudah tetapkan bila kah saat akan ketibaannya. Sebab itu umat Islam perlu redha dengan ketentuan YANG TELAH DITETAPKAN OLIH PENCIPTA.

    Dalilnya ada di dalam surah al-Imran ayat 54

    ALLAH berfirman dalam al-Quran “Dan Mereka Merancang(tipu daya),Allah juga merancang(membalas tipu daya),Dan ALLAH sebaik-baik Perancang(membalas tipu daya)”

    Mungkin orang bukan Islam tidak dapat untuk menerima hakikat ini tetapi pada orang Islam "THIS IS NOTHING NEW".

    ReplyDelete
  3. Karpal lbunuh diri

    ReplyDelete
  4. kenapa karpal mati, sebab accident, sebab apa accident, pandu laju,sebab apa pandu laju, malam, tak da orang, memang suka pandu laju (ada bukti banyak saman pandu laju), dia ungat di hebat memandu, terbukti manusia jenis ni tak considerate bila pegang steering, so in conclusion..karpal dah mati RIP sake lah untuk karpal..betul ke dia lawyer hebat..tak lah, banyak putar belit, dia ada bukti anwar meliwat tapi kena putar belit anwar dia jadi pembela anwar... siapa bijak..anwar,.. kes rayuan tertangguh lagi..bebas lah malaon ni nak buat road show sana sini merosakkan fikiran rakyat..

    ReplyDelete
  5. Apa lagi...tangkap la....
    Penat la dgr tuduhan2 mcm ni...
    KPN what say you..?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers