Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday, 26 July 2014

Panas!!! Kereta #CDM25 "Kiki Stering Lock" Glamer Dikesan Atas Highway Nak Balik Kampung???




Gambar ini baru dirakamkan oleh seorang sahabat fb dan dimuatnaikkan ke dalam status fb beliau. Status yang pendek sahaja tapi cukup untuk mencuit hati :

"Kiki detected

Lokasi : Lebuhraya Pantai Timur

Amaran : jangan ikut dekat jika tak nak makan nasi pakai stering lock"

Kah kah kah kah kah kah kah kah kah...

Kesian gak tengok si Kiki ni yang dah jadi "bahan gurauan" kepada orang ramai. Tapi nak buat macam mana, dah dia yang cari penyakit. Sendiri buat sendiri tanggung la.

Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

13 comments:

  1. cantik... mari kita kutuk sesama melayu. mungkin boleh suruh cina jessica qi upload lagi. melayu kan bangsat di mata bangsa nya sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu memang seronok perlekeh bangsa sendiri kalau Cina habis jilat bersih....

      Delete
    2. Like. Selamat hari raya Kiki

      Delete
  2. SOKONG KIKI!! Jangan biarkan cina memperbodohkan dan melaga lagakan sesama Melayu.

    Perkara sebegini tak kan berlaku kalau Kiki ni berbangsa cina. Semua orang cina akan support Kiki! Diorang Rasis dan akan bersatu bila nak melaga lagakan Melayu. Oleh itu, kita lawan api dengan api.

    SAYA SOKONG KIKI!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh betul kau ni

      Delete
  3. Kalau melayu cepat je upload...cari sampai depan rumah...detect kat highway. ..cuba org lain...melayu semua senyap...

    ReplyDelete
  4. Benda bodoh mcm ni pun nak upload
    Blogger cr glemer
    Bodoh mcm kambing gurun

    ReplyDelete
  5. Spatutnya bulan ramadhan ni akhlak lebih mulia.... ni jauh lebih teruk dr kiki...

    ReplyDelete
  6. Aku sokong kiki..walaupun dia nampak kurang ajar tapi raaaaamaaai lg mata sepet yg seribu kali kurang ajar..ada tindakannkat depa? Takde..kerajaan berani kat melayu je ke?

    ReplyDelete
  7. .. aku pon sokong Kiki.... manusia bermaruah, sedia menghadapi apa juga keputusan, sanggup mengaku salah dan sanggup meminta maaf.. berapa ramai Melayu bermaruah seperti ini di Malaysia?... terutama Melayu dari kumpulan yang bersekongkol dengan parti 'dogs & pigs' ,

    ReplyDelete
  8. Yang cina pukimak yang sign PUKIMAK kat atas kertas saman di Pulau Pinang tu apa cerita sampai sekarang?
    Alamat rumah, tempat kerja dah sebarkan? ADA DIA MINTA MAAF KAT POLIS?????
    Kenapa senyap je kes tu?
    ALVIN tan yang biadap terhadap Bangsa Melayu tu apa jadi? Melayu dah lupa ke yang dia suruh kita makan Bat Kut Teh untuk berbuka? Kenapa tak cari dia?

    Jangan diperbodohkan oleh bangsa cina!!

    Saya SOKONG KIKI sebab ramai lagi orang cina yang LEBIH KURANG AJAR tetapi orang Melayu berdiam saja. Bila orang Melayu yang buat salah sikit, bangsa sendiri yang cepat nak menghukum!!

    Support Kiki!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cina kebal kalau kena nanti UMNO,PKR dan PAS masing-masing nak tolong maklum sajalah warganegara Malaysia klas pertama.......

      Delete
  9. Sokong kiki 100x, baru cina DAPigs tau bertapa berani nya orang MELAYU itu baru perempuan belum lagi lelaki, kalo ndak 13 mei terjadi lagi silakan mencabar kesabaran/ketuanan MELAYU. (kepada melayu ahli DAPigs sedarlah)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers