Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Tuesday 16 September 2014

Lama Dah Nak Cakap Benda ni, Tapi Simpan Dalam Hati Je Sebab Masanya Tak Sesuai Nak Cakap


Assalammualaikum.... semua....

Saya dah lama nak cakap benda ni, tapi saya simpan dalam hati je sebab masanya tak sesuai nak cakap.... Mungkin ada yang akan berasa hati dengan apa yang saya nak luahkan ni.... Tapi, saya perlu cakap juga demi kebenaran.... Dan masanya dah sesuai untuk saya luahkan....

Sebenarnya...... Saya nak cakap Selamat Hari Malaysia ! Hari ni kan 16 September.... Sesuai la kan..... Hiihaa..... jangan maraaaah....... Hahahahahahahaha.....

Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers