Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 27 October 2014

Anwar Bakal Bebas Hukuman Penjara Dengan Bantuan "Gopal Sri Ram"???


Esok tarikh 28 Oktober antara tarikh yang menarik dalam lipatan sejarah dunia politik Malaysia apabila Mahkamah Putrajaya akan menentukan sama ada Anwar Ibrahim bersalah atau tidak dalam kes penghakiman liwat beliau terhadap Saiful Bukhari. Hari ni di media sosial heboh diperkatakan sama ada esok hakim akan menjatuhkan hukuman bersalah atau tidak terhadap Anwar.

Namun apa yang menarik dalam sinerio ini adalah nama "Gopal Sri Ram"??? Nama ini dikatakan akan membantu Anwar membebaskan diri dari dikenakan hukuman penjara apabila beliau akan bertindak sebagai "orang tengah" berurusan dengan pihak hakim agar keputusan penghakiman itu kelak akan menyebelahi kepada Anwar.

Jika benar si "Gopal Sri Ram" ni adalah individu yang menjadi "orang tengah" yang akan berurusan dalam mempengaruhi keputusan para hakim nanti elok rasanya pihak berkaitan seperti Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dapat menyiasat perkara ini agar dapat menjaga integriti badan kehakiman negara.

Sejak dari awal lagi umum sudah mengetahui Anwar sanggup buat apa saja asal dapat mengheret sama rakyat Malaysia ke jalanan konon atas nama "keadilan" ke atas dirinya. Anwar juga sanggup mengheret sama rakyat ke jalanan demi kepentingan peribadi beliau.

Tapi kini segala tipu helah Anwar sudah tidak releven dengan rakyat Malaysia yang sudah masak dengan perangai pembohong Anwar yang sanggup mempergunakan rakyat demi kepentingan peribadi beliau.

Esok kita pasti akan lihat sesuatu jauh berbeza dengan apa yang berlaku sebelum ini. Sokongan rakyat terhadap Anwar makin berkurangan dan sudah tidak mendapat tempat di hati penyokong beliau sendiri.

Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

1 comment:

  1. Mcmn la hg cari keredhaan tuhan dgn cara hg cmni?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers