Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Tuesday 14 October 2014

Gempar!!! Rafizi Ramli Dan Zuraida Di Cabar @RizalMansor Berdebat Pasal PERMATA??? @NajibRazak @rafiziramli


Gempar!! Memang gempar. Ahli Parlimen Pakatan Rakyat YB Rafizi Ramli, YB Zuraidah Kamaruddin dan YB Haniza Talha dicabar berdebat oleh Pegawai Tugas-tugas Khas Perdana Menteri, Rizal Mansor untuk berdebat isu "PERMATA" yang hangat sedang diperkatakan di media sosial dan juga di kedai mamak. Baru gempak bila ada debat macam ni baru kita sebagai rakyat boleh tengok sama ada benar dakwaan pembangkang atau sekadar fitnah yang ditabur.

Difahamkan cabaran debat ini berlaku kesan daripada dakwaan oleh pemimpin pembangkang bersama macai-macainya yang mempertikai jumlah peruntukan bajet yang diterima PERMATA setelah pembentangan Belanjawan 2014 oleh Perdana Menteri Jumaat lepas. Heboh satu malaya dicanang kononnya PERMATA menerima jumlah bajet yang sangat besar iaitu RM711 juta hinggakan beberapa komen daripada individu yang mengaku kakitangan PERMATA juga terkejut beruk mendengar jumlah peruntukan bajet PERMATA.

Nah! Selama ini pemimpin pembangkag suka sangat nak ajak orang berdebat kan. Ni dah ada yang ajak, agak-agak ada yang berani sahut cabaran ni tak barulah kita boleh tengok "buku bertemu ruas". Takat sembang sorang-sorang jer lepas tu "share" ngan golongan sendiri apa barang baik pi sembang ngan dinding. Takkan ada yang nak jual tapi malu nak membeli.

Mari kita sama-sama lihat dan nilai sama ada pemimpin pembangkang ini yang juga ahli parlimen yang hari-hari berdebat dalam Dewan Rakyat ini mampu berdebat dengan seorang yang tak punya jawatan yang tinggi dalam pentadbiran kerajaan tetapi mempunyai ilmu dan maklumat tepat mengenai PERMATA.

s/p : kalo tak berani baek kerat bagi makan anjing la... apa benda yang nak dikerat tu aku buka kepada korang nak kata apa.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers