Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Friday 7 November 2014

Anwar Terdesak Sampai Minta Rakyat Jadi Hakim Dalam Kes Liwat????


Kah kah kah kah kah kah kah kah kelakar sampai rasa nak pecah perut bila pemimpin pakatan rakyat terutama yang pro anwar mula menghasut rakyat mempertahankan Anwar yang dah makin hampir ke Penjara Sg. Buloh. Semua ini berlaku di saat Anwar menghadapi perbicaraan kes liwat Saiful Bukhari dan sejak minggu lepas lagi perkarangan Mahkamah Putrajaya (Palace of Justice) dipenuhi dengan hanya ratusan penyokong Anwar yang hanya terdiri daripada ahli PKR sahaja.


Jika anda mengikuti sendiri suasana penyokong Anwar yang hadir hanya sekitar ratusan orang sahaja dan angka ini semakin hari semakin berkurangan. Ada juga desas-desus mengatakan penyokong Anwar yang hadir tu pun sebab dibayar. Ini signal yang jelas menunjukkan kepada rakyat yang lain bahawa rakyat sudah menolak sebenarnya ideologi rosak yang di bawa oleh Anwar ni.

Bila Anwar melihat kepada suasana geopolitik sokongan yang semakin suram terhadap beliau maka sebab itu beliau mengarahkan Tian Chua untuk menghasut mengumpulkan rakyat ke perhimpunan haram.


Jika ada rakyat Malaysia yang baca diharapkan dapat dipanjangkan dan dikongsikan dengan rakyat Malaysia yang lain yang masih boleh berfikir dengan rasional agar menolak kempen rakyat adalah hakim ini dan tidak turun ke perhimpunan haram tajaan Anwar. Maklumkan juga kepada sesiapa yang kita kenali agar menjauhi sokongan yang sia-sia ini.

Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

1 comment:

  1. Si anwar ni ada darah pariah ke?? 24jam berdrama macam sial je. Dia ingat satu Malaysia ni kena membuang masa untuk dia sorang?

    Banyak lagi kerja berfaedah dan mulia yang boleh kita lakukan. Banyak lagi kerja2 yang membawa kebaikkan dan keuntungan untuk dunia dan akhirat.

    Anwar sekeluarga ni tak kisah langsung tentang rakyat.....cuma kebajikan dia je....PPOOOORRRAAAHHH!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers