Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 16 May 2012

Nik Aziz Kata Sembahyang Itu Demonstrasi???...


Mengikut kata-kata Nik Aziz, sembahyang berseorangan itu adalah demonstrasi. Ahli Qariah ke Masjid untuk berjamaah juga adalah berdemonstrasi. Begitu juga sembahyang jumaat.Malah setahun sekali umat Islam akan berdemonstrasi
di Mekah.

PERSOALANNYA : BERDEMONSTRASI terhadap siapa? Allah atau pemerintah semasa?

Jika sembahyang Jumaat dikatakan demonstrasi, maka adakah yang hadir itu berdemonstrasi kepada Allah? atau Tok Imam atau Sultan atau Pemerintah Negeri? Juga Demonstrasi itu kata Nik Aziz adalah ibadah seperti sembahyang. Beliau menyamakan demonstrasi adalah ibadah seperti sembahyang.

Apakah demonstrasi yang menganggu orangramai dianggap sebagai ibadah? Jika sembahyang kita yang boleh menganggu jiran atau umat sekeling pun masih boleh manghasilkan dosa, adakah demonstrasi jalanan merosakkan harta benda awam masih boleh dikatakan ibadah?

Kita ingin bertanya kepada penyokong PAS, apakah sembahyang ada sebagai satu demonstrasi atau IBADAH?

Atau memang penyokong-penyokong PAS menganggap yang demonstrasi sama statusnya dengan sembahyang. Kedua-duanya adalah ibadah?

Nik Aziz memang menyeleweng ajaran Islam. Beliau menambahkan lagi kekusutan kefahaman umat terhadap Islam. Maka sahlah kata-kata Bob Lokman dengan memasuki PAS, beliau telah temu jalan yang benar. Ya jalan yang benar ... jalan yang menjanjikan syurga dajjal!

3 comments:

  1. PAS kerjasama dgn setan = Parti Amanat Setan

    ReplyDelete
  2. Aslkm wmt.wbt.

    Bagi memperingati hari bersejarah 43 tahun yang, lalu, ketika itu, aku menyaksikan di Hujung Pasir, rumah neniek ku di jilat api menyembah bumi, di persimpangan Jalan Campbell & Jalan Hale, tahun 1969, 13hb.Mei.

    Kenapa bergolak politik tanah air sampai begini sekali.

    Salah Melayu Islam yang "pelajaran agama tinggi". Mereka di pinggir atau meminggir !. Mereka meminggir & menentang hendak tegakkan agama atau rebut kuasa, macam Muawiyah menentang Saidina Ali KM suata ketika..

    Polisi PAS negara Islam sudah tukar kepada kebajikkan, tunduk kepada DAP kapir harbi, kerana hendak menguling keraja'an yang ada. Kerana dendam kesumat kepada UMNO sanggup meraggup secebis kuasa yang ada pada Melayu kita.

    Kenapa PAS tidak bersatu (kembali) dengan UMNO memupuk perpaduan Melayu, tarbiah pemimpin UMNO untok menyelamatkan negara tercinta kita, Malaysia. Tatkala Melayu berpecah dalam parlimen mana ada lagi kuasa Islam kita. Bersatu Melayu (99% Islam) 2/3 suara dalam parlimen, ulamak bermuafakat, mengubal perlembagaan nescaya berkat, implimentasi hukum HUDUD boleh di percepat.

    Demokrasi konon nya, demokrasi ikut system siapa. Yahudi Zionis & kuncu nya imperialis Amerika punya angkara, satu persatu Negara Islam – Afghanistan / Iraq / Mesir / Libya, di tumbangkan mereka. Syria tengah di usaha & Malaysia dalam agenda mereka.

    Singpura duduk mengintai kita, dan DAP ada lah ranting PAP. PAP lah yang menjadikan Singapore, tanah “tumpangan” bagi Melayu kita. Apa ! kita nak perkara yang sama jadi pada anak cucu kita.

    Bersih, tunjuk perasa’an di jalanan, satu budaya yang Islam tidak galakan. TETAPI Nik Aziz berfatwa, wajib bersama Ambiga kapir harbi durjana yang terang terang menentang Islam. Isu isu hak ke’istimewa’an Islam dalam perlembaga’an di tentang, LGBT & memurtadkan Lina Joy, siapa punya angkara yang memalukan Islam.

    Hudud tidak boleh di laksanakan di negeri masing2 kerana keraja’an pusat melarang. Keraja’an melarang berhimpun kita sanggup menentang, kerana kapir harbi Ambiga punya arahan. KENAPA KITA TIDAK MENJALANKAN HUDUD, KALAU KERAJA’AN PUSAT DATANG MENYERANG, KITA PERANG HABIS HABISAN. Bukan senang nak dapat FISABILLILLAH, jalan yang di redhai Tuhan, Allah SWT.

    Ke tuan2 guru takut duduk dalam jel dan tinggal bini bini tersayang. Bukan kah tuan guru mengajar kita semua, dunia ini sementara. Kan kita di janjikan bidadari bidadari di SYURGA.

    Sekarang, ulamak mana yang hendak kita terima. Ulamak berPOLITIK / makan gaji / dengan Ijazah & PhD ramai sudah / dengan “Ferrari” kesana kesini berceramah ATAU yang tinggal kat pondok pondok mengajar agama. Wallahhualam.

    Saya tak tolak Islam, saya pun tak menghina PAS, saya tak boleh terima "ulamak" yang berkecelaru, buat saya lagi haru biru...

    Qaunuhu Aliman. Allah itu berkeadaan mengetahui setiap perkara. Tegak UMNO tegak lah Islam, Melayu Islam bersatu, Melayu Islam bersatu, Melayu Islam bersatu (3 kali ku ungkitkan kerana 99% Melayu ada lah Islam), HUDUD pasti di laksanakan.
    PS: 1% Lina Joy tuan tuan tahu kan, telah di murtad kan, oleh Ambiga kapir harbi yang di sokong PR sekarang.

    ReplyDelete
  3. kulaan niring ni mmg sokmo bodoh, kalau berani tunjuk la video BODOH, setakat amik pic nik aziz then edit sikit ayat kat bawah tu, sape2 pon boley, bg la full video. BANGANG!!!! hudud tu hak ALLAH, bukan hak sape2 pon, so sape korang2 yang BANGANG ni nak lawan hukum ALLAH? besar sangat ke korang dari ALLAH? bumi ALLAH ni ko yang punya ke sampai boleh kata x sesuai di laksanakan di bumi ALLAH NI ESP MALAYSIA NI?? so, salah ke NIK AZIZ menegakkan HUKUM ALLAH di atas MUKA BUMI MILIK ALLAH? ALLAH yang mencipta, jadi ALLAH tahu apa yang sesuai untuk manusia @ HAMBA ALLAH.. INGAT!!! KITA HANYA HAMBA YANG SANGAT2 HINA DI BUMI ALLAH INI..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers