Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Friday 8 June 2012

Akhirnya Gangster Mahasewel Khalid Ismath Digantung 3 Semester #UiTM...



Info yang baru gua terima daripada sahabat Harapan Esok [Klik Sini] pasal si gangster mahasewel nie si Khalid Ismath pengikut totok syiah yang baru pagi tadi dijatuhkan hukuman gantung 3 semester oleh pihak UiTM. 

Di bawah adalah surat arahan menghadiri perbicaraan oleh pihak UiTM yang dikeluarkan kepada si gangster mahasewel Khalid Ismath pengikut totok syiah.

Betul kata lu Harapan Esok, Adam Adli 1 pertuduhan 3 semester penggantungan... kalo si Khalid nie 3 pertuduhan mau dibuang jer daripada UiTM terus...








2 comments:

  1. Pihak Pengurusan IPTA terutamanya TNC pelajar hendaklah bertelor dan senantiasa tegas dalam mendisiplinkan mana-mana pelajar yang dah lari speknya. Sikap tunggu dan tunggu, kasihan akhirnya bole memakan diri IPTA itu sendir isebagai tempat penggajian.

    Patut buang saja dari universiti dan syorkan dia masuk Unisel yang memperjuangkan kebebasan mahasiswa dan penghapusan PTPTN

    ReplyDelete
  2. saya stuju dgn komen pada 9 june 2012 11:57: malaun ni lebih2 lagi dia ini berfahaman syiah...BUANG terus dari UiTM..ubat kudis sebelum menjadi nanah~!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers