Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Friday 1 June 2012

Tun M Tetap Seorang Muslim Sama Seperti Nik Aziz...


Muslimin dan muslimat.....

Insan ini bukanlah seorang ulamak, namun beliau tetap menunaikan solat iaitu kewajiban seorang muslim.

Beliau mengaku ilmu agamanya tidak sehebat Nik Aziz. Tapi beliaulah yang mengerakkan negara islam yang lain untuk membantu ketika umat Islam di sana disembelih oleh pengganas Serb.

Beliau pernah menangis ketika melawat Bunker yang menjadi pejabat Yasser Arafat di Palestine.

Insan ni pernah digelar MahaFiraun, dan beliau jugalah yang lantang mengutuk kekejaman Zionis ke atas umat Islam serta mempertahankan islam di mata dunia. Beliau tidak hanya duduk berdoa tanpa berbuat apa-apa.


Ketika saudara Islam yang berlainan parti mendoakan kecelakaan untuknya. Beliau dijemput oleh Allah SWT masuk ke dalam Kaabah.

PALING UTAMA :
Seumur hidupnya,dia tiada video seks dan tidak pernah menyokong usaha menyelamatkan negara Israel.

9 comments:

  1. (Dr. Mahathir Mohamad, Majlis Tertutup Majlis Agama Kebangsaan, 1997). "Sapa tau janggut Nabi macam mana? Sapa biasa tengok janggut nabi, ada gambar? Kita tak tau. Ada pulak yang kata janggut mesti sampai ke pusat. Ada yang special sikit macam tu! (ketawa). Apakah kita nak jadikan ini ukuran agama Islam kerana kita berjanggut maka kita Islam. Kononnya Sunnah Nabi. Kita tak tau. Kita tak tau sebenarnya macam mana janggut dia (Nabi) (menahan ketawa).

    Di zaman itu nak cukur pun mudah ke?Dia bukan ada Gillette. Zaman nabi ada Gillette ke, tak dak. Pisau cukur pun tak dak masa tu. Jadi masalah macam mana nak cukur masa tu. Lepas itu, dia berjalan sana sini naik unta. Bukan nak dapat air banyak...(di) padang pasir".
    (Dr. Mahathir Mohamad, Majlis Tertutup Majlis Agama Kebangsaan, 1997). "Apakah kalau kita tidak tutup (aurat) kita tidak Islam? Banyak benda yang disuruh oleh agama Islam yang kita tidak buat, tetapi kita masih Islam".

    Dr.Mahathir Mohamad: 5 September 1997, PWTC, Perhimpunan Agung UMNO). Tujuan menutup aurat ialah kerana di zaman Nabi, Arab Jahiliyyah mempunyai nafsu yang kuat sehingga sering menculik dan merogol wanita daripada kabilah-kabilah lain. Akibatnya ialah peperangan antara mereka yang tidak pernah tamat".
    (Dato' Seri Dr.Mahathir Mohamad 14/7/92) 'Apabila hukum rejam batu sampai mati kepada penzina dan potong tangan kepada pencuri, nescaya ramailah tangan. Ini sangat memalukan umat Islam kerana orang bukan Islam akan sempurna sifatnya dan boleh meneruskan kerja'.

    (Dato' Seri Dr.Mahathir Mohamad 2/5/92) 'Bagaimana kita boleh maju kalau orang Islam rakyat Islam yang mati dan kudung sudah tiada tangan dankaki. Bagaimana mereka mahu bersaing dengan bangsa-bangsa lain kalau sifatnya sudah tidak cukup. Hukum Hudud tidak sesuai dilaksanakan di negara ini yang mempunyai rakyat berbilang kaum dan agama'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Habis kalau n.ajis kata Allah mencarut....rasa2nya itu bukan menghina Allah ke.....?

      Delete
    2. Nik Ajis juga kata..Nabi SAW,,sama seperti kanak kanak kampung yang tiada bezanya atau kelebihan...

      Delete
  2. We love Tun.

    ReplyDelete
  3. Nik Aziz berkawan dan dapat bantuan daripada Syaitan.
    http://www.youtube.com/watch?v=WpzlCWRfhtk

    ReplyDelete
  4. “Bukan sahaja dalam manifesto, dalam perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) boleh tengok sendiri dan baca perlembagaan itu” ...Nik Aziz Nik Mat 4 Ogos 2001

    Kata-kata Nik Aziz untuk berpakat dengan DAP

    ReplyDelete
  5. Apaapapun jgan ah maki hamun. Doa je supaya dy brubah

    ReplyDelete
  6. Kalu tolak hukum allah bleh murtad ...mcm hudud tu. Xboleh kata hudud tu salah or ape. Sbb tu hukum allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saidina Umar pernah menolak hukum Hudud Potong Tangan..adakah beliau seorang Khalifah yang murtad...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers