Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 13 August 2012

Pengakuan Memey Buat Abby Lega Dapat Bertemu Kembali Norman... @Abby_Abadi



KISAH Memey dan Abby Abadi dikatakan sudah berbaik memang sudah diketahui umum.Namun disebalik terbukanya lembaran baru dalam hidup,kisah berbaik ini tidak dapat lari daripada kontroversi apabila sekeping gambar menunjukkan Norman Hakim memeluk Memey dan Abby tanda 'sudah berdamai' tersebar di internet.

Wartawan Putrajaya Online sempat menemuramah ekslusif bersama Memey dalam satu program berbuka puasa bersama Dato' Ismail Sabri,Menteri Perdagangan Dalam Negeri Koperasi Dan Kepengunaan yang bertempat di Dataran Yayasan Selangor Bukit Bintang.Program ini dianjurkan oleh Suruhanjaya Koperasi Malaysia dengan kerjasama Koperasi dan Sukarelawan Muda.

Dalam program ini,Memey turut menyumbang tenaga mengagihkan 5000 bungkus makanan kepada orang ramai sekitar Bukit Bintang.Program ini juga turut dihadiri oleh artis terkenal daripada Rempit United seperti Nora Danish,Aliff Satar,Sari Yanti,Almy Nadia dan Tam.

Tampil anggun berbaju kebaya Peach,Memey turut bermesra bersama anak-anak yatim yang diraikan dalam majlis berbuka puasa tersebut.Tenang menjawab soalan kami,Memey turut memberitahu perkembangan terbaru dirinya yang kini sedang hamil dan akan mengurangkan aktiviti luar.

Berkenaan isu berbaik dengan Abby Abadi,beliau turut mengulas "Penyatuan ini adalah untuk kebaikan bersama especially anak-anak dan memang diorang happy".  - DakwatCina/PjO

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers