Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 7 October 2012

HUDUD Pecah Belahkan Pakatan Rakyat!!!!


Perjuangan PAS dengan membawa hukum HUDUD satu ketika dahulu kini , terpaksa ditentang habis-habisan oleh rakan sekutunya iaitu DAP dan PKR.

Penolakan KERAS yang dibuat oleh Presiden DAP terhadap apa yang diperjuangkan oleh PAS selama ini jelas menunjukan bahawa PAS memperjuangankan sesuatu yang masih belum pasti akan dilaksanakan walaupun dari golongan mereka memerintah Negara ini.

Apa yang lebih menyedihkan adalah Perjuangan yang berlandaskan Agama Islam PAS , kini dilihat semakin berjaya mempengaruhi orang-orang Melayu untuk menyertai perjuangan yang boleh dianggap sebagai perjuangan yang KOSONG, perjuangan yang tidak mempunyai apa-apa ketetapan yang berdiri diatas satu landasan yang tetap.

JAngan pandai bercakap , jika tahu setiap manusia ini adalah hina disisi Allah . Tetapi kenapa PAS perlu mnghina orang lain yang seagama dan sebangsa denganya. Adakah Kalmiah Syahadah yang dilafazkan ada kelainanya? Adakah pembacaan Surah Al-Fatihah berlainan baris dan bunyinye, sehingga sanggup mengkafirkan orang lain secara terbuka. DIMANAKAH LETAKNYA ISLAM PAS????

HUKUM HUDUD , adalah HUKUM ALLAH yang tiada siapa boleh mengubahnya. Juga membawa maksud tiada siapa yang boleh mempolitikanya. Tetapi PAS ? dengan selamba tanpa ada rasa segan dan silu kepada Allah S.W.T jauh sekali berasa malu terhadap anak bangsa sendiri yang seagama denganya , mempermainkan hukum Allah tersebut. Dalam hal ini siapa yang lebih hina.


Kini lagi hebat , Perjuangan PAS HUKUM HUDUD sudah berani ditentang oleh DAP dan PKR hanya menurut dan menyokong. Siap boleh cabar mencabar lagi. Cuba anda bayangkan , seorang panglima perang islam yang dikenali sebagai Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nikmat di Cabar oleh hulu balang parang DAP je Karpal Singh Lumpuh. Dah kecut perut si Nik Aziz. Terus bertukar arah dari pada hukum hudud kepada Negara Berkebajikan. ENTAH LA ..

Kalau tidak diturut nanti PAS seolah-olah seperti "KERA SUMBANG" pulak , berjuang memekak sorang-sorang. Bila dah bergabung dengan Parti yang menerima dana dari YAHUDI perjuangan ISlamnya pulak dicabar untuk perlaksaanya. Apa sudah jadi dengan PAS?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers