Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Thursday 4 October 2012

Leman Raja Lawak Hina Perempuan Yang Tak Cantik Dalam Facebooknya???... @LemanRLawak


Leman... Leman... Lu yang penakut block twitter gua, la nie lu plak cakap awek nie takut kat lu... kalo lu berani mai la sembang ngan gua Leman RajaTak Lawak oooi... Kat sini gua kongsikan apa kata awek yang lu Leman berani usik...

Airiesya Sweet :

Ish3...cuba u all baca komen leman.. icon belia PAS... macam ni ka contoh belia yg ada wawasan.. cara ayat dan pemikiran nampak sgt jauh ketinggalan.. bagi sayala.. xda icon belia dlm umno yg berperangai mcm ni.. nk tergelak pun ada.. u all bacala sendiri.. pemikiran icon belia PAS... lagi satu khas utk leman.. comey ka tak.. cantik.atau tak.. itu semua urusan Allah.. sapa kita utk mlawan qada dan qadar allah.. dan bg saya.. mentaliti puak PAS ni.. klu syaitan tu blh dilihat.. dan menyokong PAS.. darjat syaitan tu pasti diangkat mengalahkn malaikat... so renung renungknlah.. so leman.. lama i x gaduh bab comey x comey ni.. last rasa waktu tabika dlu.. bila kawan amik barang i.. dan2 i kata dia x comey.. padahal sebenaqnya dia comey gila... ahaks...


Sumber : Airiesya Sweet

2 comments:

  1. hahahaha......klaka giler lh leman ni....ni bru btl2 lawak...aku rase lh kn dia ni mmg x penah tgok cermin kot....

    ReplyDelete
  2. ni la leman lembu yang perasan nak jadi wakil rakyat

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers