Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 28 January 2013

Ceramah Rafizi & Tian Chua Dibatalkan Sebab Tiada Sambutan???... #KL112


Sedang gua lepak2 depan tv tiba2 member gua hantar bbm kat gua. Mula-mula gua macam tak percaya jer bila baca mesej bbm drp member gua.

"Ceramah Umum PKR Batu oleh Tian Chua dan Rafizi Ramli di Ampat Tin, Parlimen Batu dibatalkan kerana tiada sambutan ! Harap maklum !.."

Tapi akhirnya gua percaya gak sebab akhir-akhir ni memang banyak ceramah-ceramah pemimpin kanan pembangkang mula kurang mendapat sambutan daripada rakyat Malaysia yang semakin cerdik pandai.

Rakyat dah semakin muak dan menyampah dengan tipu daya serta pembohongan pemimpin pembangkang.

Ini dibuktikan lagi dengan sambutan "Himpunan Sejuta Rakyat" pada 12hb Januari lepas yang sangat berjaya mengumpulkan 5% daripada target pembangkang.

Moral of the story : jangan la percaya pembangkang. Lebih elok jangan la pangkah pembangkang masa PRU13 nanti...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers