Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Friday 19 April 2013

Panas!!! Husam Terkedu Takda Jawapan Bila Penduduk Putrajaya Tanya Pasal Kambing????... @TengkuAdnanReal


Petang semalam bertempat di Putra Harmoni atau lebih dikenali sebagai Flat Hijau, Husam telah buat majlis bertemu rakyat atau pengundi Putrajaya.

Memang satu Putrajaya dah arif sangat kat Flat Hijau ini merupakan kawasan perumahan mampu milik atau dengan kata lain bukan kuarters la. Dan kebanyakkan yang tinggal di situ adalah bukan kakitangan awam tapi mereka-mereka yang kerja di sektor swasta memiliki atau menyewa kediaman di situ.

Memang semua dah tau kebanyakkan yang menetap di Flat Hijau adalah anak-anak Kelantan tapi harus diingat bukan semua anak Kelantan itu orang Pas.


Apa yang KN cuba highlightkan di sini satu insiden sewaktu majlis tersebut, seorang penduduk dari anak Kelantan bertanya soalan kepada Husam dari isu "Kambing" hingga ke janji-janji yang beliau taburkan kepada pengundi beliau di DUN dan rakyat Kelantan.

Husam dilihat agak lambat menjawab di samping seperti memikirkan jawapan dahulu apa yang mahu dijawab oleh beliau. Dan berdasarkan apa yang diceritakan sahabat KN, Husam bukanlah menjawab soalan tetapi cuba mengalih perhatian dengan bercerita soal Putrajaya.

Persoalannya, kenapa bila diajukan isu Kambing Husam seolah-olah kurang selesa. Ada benda yang Husam mahu sembunyikan ker daripada pengetahuan rakyat. Inikah kononnya ciri pemimpin Islam.

Penduduk serta pengundi Putrajaya sudah tahu niat Husam datang bertanding di Putrajaya bukanlah mahu memperjuangkan nasib penduduk Putrajaya tetapi hanya untuk mengambil kerusi parlimen Putrajaya agar boleh digunakan sebagai modal Pakatan Rakyat kononnya berjaya menawan Putrajaya seperti yang digembar-gemburkan sebelum ini.

p/s : penduduk Putrajaya dah tau trick Husam nie....
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

  1. Tolak semua calun-calun PR - Pakatan Rasis!!!!!
    Tolak semua calun-calun parti "Manifesto BUKAN Janji"!!!
    Tolak semua calun-calun parti sokong kaum sesat LGBT!!!
    Tolak semua calun-calun parti yang sangup nak gadaikan kalimah Allah SWT!!!

    SELAMATKAN MALAYSIA!!!!!

    ReplyDelete
  2. mentang mentang ada ramai orang kelantan tinggal diPutra Jaya, sewenag wenangnya dia datang nak rompak apa yang kerajaan BN dah bersusah payah buat... dasar tak reti bahasa..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers