Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Tuesday 2 July 2013

Panas!!! Kerusi Pengerusi UMB, @tunfaisal Bakal Diganti Blogger @PapaGomo???


2013 merupakan tahun penting buat Umno. Selain pilihanraya Ke 13 yang menjadi perkara utama, agenda kedua besar ialah pemilihan Umno semua peringkat yang akan bermula pertengan bulan ini.

Ramai Ketua bahagia, ketua cawangan akan bertukar kepimpinannya. Yang menarik ialah sayap kiri dan kanan Umno seperti Pemuda, Putera, Puteri dan Wanita.

Putera, pemuda dan puteri akan menyaksikan perubahan besar, ini kerana had umur untuk berada dalam Pemuda,Putera dan Puteri akan berakhir apabila menlepasi 40 tahun

Dalam Pemuda KJ nampaknya masih ada ruang itu pun merupakan penggal akhir buat beliau. Timbalan Pemuda terpaksa bye bye kerana faktor usia.

Begitu juga Ketua Unit Media Baru Pemuda Umno iaitu Tun Faisal Ismail akan berakhir tugasnya kerana faktor usia.

Siapa lagi yang layak mengambil alih tempat beliau?

Jawapan TM dan Tun Faisal juga mungkin setuju jika TM mencadangkan kepada Pemuda Umno Malaysia supaya melantik Papa Gomo sebagai pengganti Tun Faisal untuk menerajui UMB Pemuda Umno Malaysia.

Sekian.

Sumber : Taiping Mali

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

  1. Apa salahnya.. UMNO adalah inklusif, terbuka dan demokratik. sekarang dah tak de pencalonan, siapa saja layak untuk bertanding dan menawarkan diri untuk menjadi exco pemuda dan ahli MT asalkan sudah menjadi ahli umno selama 3 tahun :)

    ReplyDelete
  2. banyak facebooker cybertropper BN voluntier yang tidak dinamakan sebangai ahli UMB..masih meneruskan usaha bantu BN.....cari mereka ini.......dan berilah penghargaan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers