Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 21 August 2013

Bila Mayat Penjenayah Diarak Seperti Wira Oleh Pemimpin Pakatan???



Apa sudah jadi dengan rakyat Malaysia hari ini apabila penjenayah dianggap sebagai wira manakala pihak berkuasa dianggap sebagai musuh.

Itulah yang berlaku dalam kes lima orang penjenayah yang dipercayai ahli kongsi gelap yang maut dalam serbuan polis di sebuah rumah di Pulau Pinang.

Inilah yang berlaku apabila politik persepsi yang cuba diterapkan oleh pembangkang kepada rakyat.

Kenapa pembangkang suka membela penjenayah tetapi menyalahkan polis dalam segala tindakan yang polis lakukan untuk mencegah dan mengekang jenayah.

Mungkin akibat daripada tindakan segelintir pemimpin politik inilah yang menyebabkan jumlah jenayah kian meningkat akhir-akhir ini.

Atau adakah suasana sebeginilah yang diinginkan berlaku oleh pembangkang kepada negara agar mereka boleh sentiasa menudung jari kepada pihak kerajaan dan polis agar rakyat melihat kerajaan dan polis hari ini tidak lagi mampu untuk mengawal negara.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

  1. Kes Kugan dulu pun DAP jadi juara menghasut hingga Hishammudin CKMM terpaksa tunduk buat siasatan membazirkan masa, wang dan tenaga. Tapi sekarang harap Zahid tak tunduk pada samseng-samseng lahanat ini lagi.

    Syabas Polis...rakyat nak lihat ketegasan bukan retorik dan amaran semata-mata.

    ReplyDelete
  2. kalau negara dah x ada undang tegas beginilah jadi, setiap PM nak tunjuk kelebihan masing2 konon nya dapatlah raih undi tapi hampes, tak payahlah nak baik sangat pasal tu negara China amal pemerintahan komunis, dengan cara ini boleh kawal rakyatnya yang berbangsa cina ni, saya rasa cara politiking pembangkang sepatutnya kita dah baca, dulu suruh buang ISA le ni dia kata kerajaan dan polis tak betul, bagi rasuah macam tulah juga, siapa yang bagi rasuah, la ni orang melayu le pulak yang makan rasuah. Singapura tak buang ISA Malayia pulk pandai2 buang sedang Amerika pun ade undang2 pengganas sama seperti ISA.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers