Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Thursday 31 October 2013

Mahfuz Omar Ngan Din Pudu Mengamuk Program Naik "Gerek" Kat #PRKSgLimau Penyokong Pas Boikot??? #BeraniHijrah


Pagi tadi sekitar jam 10 pagi bertempat di Markaz Pas Kabu 10, Sg. Limau Pas di markaz tersebut telah mengadakan satu program berbasikal pemimpin Pas Pusat dan calon Pas DUN Sg. Limau, Mohd Azam bersama pengundi dan penduduk serta penyokong tegar Pas di kawasan berhampiran.

Tapi cuba korang tengok betul-betul gambar kat atas, berapa ribu orang penyokong Pas yang menyertai program ini. Kalo dari pesbuk atau blog pembangkang mesti depa kata paling kurang seribu orang punya. Kalo takat 20 30 orang nie tak main la. Bukan kita tak tau pembohongan pembangkang, benda kecik di besar-besarkan.


Kah kah kah kah kah pecah perut aku wei!!! (Sambil guling-guling atas bendang) Takda sambutan langsung. Penyokong Pas setempat pun tak mau join walaupun depa ada "gerek" depa sendiri bersepah kat rumah. Takat ada 10 20 yang join dia orang tu pun import dari luar.

Kat PDM Kabu 10 ni saja tak kurang dari seribu pengundi yang menjadi penyokong totok Pas sampai kita boleh katakan kawasan ini kawasan hitam BN tapi sekoq pun tak mau keluar support program ni. Pemimpin yang datang plak bukan pemimpin calang-calang atau cikai. Sapa tak kenal dengan Mahfuz Omar. Sapa tak kenal ngan Din Pudu.


Maka dengan muka kelat dan toya calon Pas, Din Pudu dan Mahfuz pun berkayuh dari markaz Pas ke Pekan Sg. Limau yang yang terletak jaraknya hanya 300 meter jer. Sampai di Pekan Sg. Limau yang pada masa yang sama ada Nat Pagi atau Pekan Sehari sudah tentu ramai orang kampung membeli barangan harian. Maka berhentilah mereka di situ sambil beramah mesra denga orang ramai sambil nak bagi tau depa nie dah berkayuh dari jauh macam baru sampai dari Alor Setar plak. Puuiiihh!!!

Yang kelakarnya ingatkan depa nak sambung berkayuh pusing satu DUN Sg. Limau tut tut basikal tu ada macai angkat plak atas Hilux. Laaaaaa!!! Apa motif kayuh gerek kalo takat 300 meter jer. Ini la tindakan terdesak pemimpin pembangkang yang sanggup membuat apa saja asalkan hajat mereka tercapai termasuk berlakon dalam membuat program.



Kalo ada pengundi dari Sg. Limau yang baca story ni terutama penyokong Pas tu pikiaq la beratus kali kalo still nak bagi undi kat calon kosmetik Pas nie. Ini semua pemimpin kosmetik sahaja bukannya pemimpin berjiwa rakyat yang sebenarnya. Bawak-bawak la berhijrah. #BeraniHijrah...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers