Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Wednesday 30 April 2014

Salah Menteri Kewangan Kedua Punca Rakyat Marah Pasal #GST!!! @NajibRazak @ahmadmaslan




Sangkakala menyifatkan bahawa kegagalan ini adalah berpunca daripada kegagalan Menteri Kewangan Kedua yang tidak begitu serius dalam memberikan pendedahan tentang perlaksanaan GST yang akan dilaksanakan pada tahun 2015 nanti.
Mungkin bagi Menteri yang berpendidikan tinggi faham akan bagaimana pelaksanaan GST di negara negara luar, tetapu bagaimana pula dengan pemahaman rakyat di Malaysia khususnya di pinggir bandar atau di luar bandar yang mana rata rata anak anak mereka menetap di bandar bandar besar seperti Kuala Lumpur dan sebagainya.
Bagaimana dan kenapa Sangkakala mengatakan bahawa ini adalah kegagalan Menteri Kewangan Kedua?
Sebab segala penyampaian dan maklumat tentang GST ini dilakukan oleh Menteri Kewangan Kedua, sepertimana mana yang dilakukan baru baru ini di Janda Baik, kononnya ada kursus diberikan kepada jentera yang akan menerangkan apa itu GST, tapi cuba tanya balik jepada yang hadir kursus tersebut, berapa peratuskan pemahaman mereka tentang GST?

Sumber : Sangkakalajari9










Alang-alang dah payah sangat nak faham biar tak fahm terus... kot-kot dalam bahasa omputih kot baru faham...

1 comment:

  1. lain kali kalau ade ceramah pasal GST kat opis atau kat kawasan penduduk mana-mana pergilah dengar.. jgn cite bukan2 yang bagi org lain lebih keliru!

    penat lah weih!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers