Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Sunday 17 August 2014

3 Sebab Kenapa Noh Omar Mula Diserang??? @nohomar @umnoselangor


Artikel mula-mula cuit Noh Omar oleh Mat Kilau Penang KLIK SINI

Dijawab oleh Kulaan Niring KLIK SINI

Ditanya pulak oleh The KL Chronicle KLIK SINI 

Jawapan daripada Sangkakalajari9 KLIK SINI 

Dan juga jawapan tepat dari PusakGagahSarawakMansang KLIK SINI

Juga jawapan bikin The KL Chronicle naik angin plak KLIK SINI

Dengan terkedu jawapan mula diterima The KL Chronicle tapi ditambah plak dengan 3 soalan tambahan KLIK SINI 

Menarik... Memang menarik senario yang mula berlaku ni. Bermula dengan seorang blogger Penang di tambah dengan seorang blogger KL. Mungkinkah akan ditambah pula lepas ni dengan geng blogger dari Selangor bertanyakan pelbagai persoalan kepada Noh Omar yang sebelum ini takda plak nafsu depa nak bertanya. Mungkin dah dekat ura-ura Dewan Undangan Negeri Selangor bakal dibubarkan dek kerana pertelagahan jawatan Menteri Besar antara Khalid Ibrahim dengan Anwar Ibrahim yang bernafsu besar mahu menjadikan bini dia sebagai MB kot.

Biar gua plak nak 3 tanya soalan kat depa boleh :

1. Yang menjadi persoalan pertama di sini pula kenapa sekarang baru mereka-mereka ini ingin bertanya dengan Noh Omar tapi kenapa tidak sebelum ini dan tidak sebelum krisis perebutan jawatan MB Selangor. 

2. Adakah persoalan ini ditanyakan kepada Noh Omar ada kaitan dengan jika Pilihanraya Negeri Selangor berlaku. Ala.... takkan korang tak faham lagi permainan depa nie bila sentuh soal Pilihanraya yang gua rasa depa ni berminat sungguh dengan pilihanraya. Maklum la gua rasa depa ni antara yang suka dengan pilihanraya. 

3. Soalan gua paling penting ni ialah adakah blogger-blogger ini menerima arahan dari "tangan-tangan ghaib" untuk mula bertanya dengan Noh Omar ketika krisis perebutan jawatan MB dalam pakatan Rakyat tengah "PANAS" sedangkan gua tengok semua orang terarah kepada isu perebutan jawatan MB Selangor dalam pakatan Rakyat yang tidak ada kaitan langsung dengan UMNO.

p/s : soklan-soklan lain nanti-nanti la gua tanya... kalo depa banyak soklan, gua pun banyak gak soklan nak tanya. Biar kita sama-sama bertanya soklan sambil bertanya khabar... 


3 comments:

  1. Ape plak nak tanye. Patut Noh Omar lebih prihatin dan tebar jala bile nampak kumpulan ikan... ni masih leka bertanya ikan ape..amendeee laa Umno Sel. niih.

    Ambil kesempatan takde rugi pun !

    ReplyDelete
  2. Noh Omar nie Boddoh, Sombong, Takbur, susah nak dekat dengan orang...

    Sombong Nak Mampus...

    PM Najib, Kalau ambik Noh Omar jadi MB Selangor, jangan harap lah nak menang. PUSH STOP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. takut nampak.. nmpk gayanya pakatan taik dah mula goyang.. kalau tak takut takkan dah mula menyerang.. ini blh menambahkan motivasi ni..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers