Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Friday 15 August 2014

Panas!!! Selangor Bakal Dapat MB Baru Tapi Bukan Wan Azizah???? Ini Orangnya????


Maklumat dari sumber dalaman PKR bahawa Anwar Ibrahim akan mengumumkan PKR dan DAP telah membuat persetujuan untuk melantik ADUN Ijok sebagai Menteri Besar yang baharu menggantikan Tan Sri Khalid Ibrahim.

Datin Seri Wan Azizah diketepikan dari menjadi MB Selangor bagi menarik semula PAS ke dalam Pakatan Rakyat dengan perlantikan Dr Idris (ADUN Ijok). 

Anwar Ibrahim dilaporkan cukup risau apabila PAS keluar dari Pakatan Rakyat memandangkan jentera PAS yang ramai pasti melemahkan PKR jika PAS keluar dari Pakatan. 

Dr Idris DUN Ijok sebelum ini telah menjadi pilihan PAS dan dengan berita terbaru ini Tan Sri Khalid Ibrahim dilihat bakal tersingkir dalam perebutan kuasa di Selangor. Pengumuman calon MB baru ini akan dibuat dalam masa terdekat oleh Anwar Ibrahim. 

Sumber : - Sir Azri -

10 comments:

  1. siapa amwar dalam PKR, dia hanya ketum ..yang bahaya boleh memabukkan, dia yang nak mencaturkan kepimpinan Selangor kenapa...ikut kan dia lebih bertanggung jawap pada penang...kenapa nak porak peranda kan Selangor...kenapa kotor sangat hati dia sampai nak ganggu gugat Selangor,,siapa bini dia..nak tadbir kajang pun tak tau...tu video zizah dalam dewan..nak cakap dalam dewn pun tak tahu...tak ada idea nak cakap di cabar orang BN bercakap...apa ini...kenapa buruk sangat perangai ko anwar...aku kenal perangai buruk kau dari 1974 dulu..pembohong.merosakkan pelajar, sekarang merosakkan penduduk Selangor..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Busuk lagi membusukkan.........ex ABIM

      Delete
  2. Anwar ibrahim mmang manusia bangsat dan haramjadah..x pnh puas apa yg ada pd dirinya.insyaallah anwar akan mndapaj pembalasan yg setimpal dgn perbuatannya yg menghuru harakan rakyat selangor.pergi jahanam dgn anwar bangsat,celaka nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. RELA DI PERGUNAKAN CHINA CHAUVINIS UNTUK PRCAH BELAHKAN UMAT MELAYU ISLAM....MELAYU BLOODYFOOL

      Delete
  3. TSKI betul dan tidak bohong bila mengadap DYMM bahawa dia ada sokongan majority atas representasi PAS (dan UMNO). Atas sebab itu, betullah DYMM titah TSKI masih boleh terus jadi MB. PASlah yang perlu jawab kenapa kata sokong TSKI kemudiannya dua ahlinya belot. Inilah massalah bila masih nak ikut telunjuk punaisihat dari penasihat. Jika Pakatan ada majority, tunggulah sessi DUN bulan November untuk undi tidak percaya. Nak kelam kabutkan rakyat apa hal??? Masaalah dalaman PKR dan PAS bukan hal yang DYMM patut campur. Memang Istana tak ada campurtangan pun. Nak apa lagi sekarang dari Istana?

    ReplyDelete
  4. http://novandri.blogspot.com/2014/08/terkini-krisis-mb-muka-muka-yang.html?showComment=1408088152393#c3445213381179293557

    ReplyDelete
  5. Umno dah tunjuk jalan di perak...bawak surat bersumpah pi jumpa sultan...macam perak ..tak perlu undi tak percaya...semua umno dah ajar...tunggu apa lagi pr...

    ReplyDelete
  6. Perak sbb pr xde kuasa. dah xde majoriti di dun, sbb tu mb dr pr pun skali kena tukar. Selangor xde hal pertukaran kerajaan, nak tukar mb sedia ada byk la masalah dia. Nak komen bg cerdik sikit.

    ReplyDelete
  7. Time pr meng pru13 org umngok sibuk kutuk pr Dan mb Khalid..Ade je xkna kat selangor tu..sume xbtul kat selangor tu..Bila jdik krisis camni umngok sibuk sokong Khalid..jilat blik sume tuduhan kat mb..umngok mmg ngok dlu kini Dan selamanye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu pr yg cakap khalid bagus..apahal pulak sekarang cakap dia tak bagus..semua pun tak kena...yg cakap khalid bagus tu pas...yg tahankan khalid tu pun pas..apa kena mengena dgn umno..bongok

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers