Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 11 August 2014

PKR Yang Bermasalah UMNO Selangor Plak Jadi Mangsa??? @NajibRazak #LangkahKajang


Hairan bin ajaib???? Yang berantakan di Selangor pasal Menteri Besar Selangor dan Pakatan Rakyat tapi tetiba keluar cerita UMNO Selangor plak. Tak ker hairan bin ajaib tu???? Yang huru-hara adalah pentadbiran kerajaan Negeri Selangor antara Menteri Besar Khalid Ibrahim dengan geng PKR dan Pakatan Rakyat tapi apa kaitan plak ngan UMNO Selangor????

Oooooooooooooooooooooo ini tentu pasal kot-kot kerajaan Selangor dibubarkan bagi memberi jalan kepada Pilihanraya Negeri (PRN) Selangor yang bakal diadakan jika ADUN-ADUN Pakatan Rakyat daripada PKR, DAP dan Pas mengemukakan usul undi tak percaya terhadap Menteri Besar Selangor sekarang yang masih disandang oleh Khalid Ibrahim setelah diperkenankan Sultan Selangor hari ini.

Tapi bukan itu isunya di sini, isunya yang cuba diketengahkan adalah adakah UMNO Selangor sudah bersedia sekiranya Pilihanraya Negeri (PRN) Selangor diadakan dalam masa terdekat. Sudah ada suara-suara sumbang yang cuba mempertikaikan kemampuan UMNO Selangor menghadapi PRN terutama "War Room" UMNO Selangor yang dipimpin oleh Datuk Seri Noh Omar. Lain macam jer bunyinya. Belum apa-apa kredibiliti Noh Omar dipertikai plak oleh orang luar Selangor. Agak-agak kenapa ye???? Ada udang di sebalik mee kot????

Apa pun kita tunggu dah lihat la apa reaksi orang luar selangor yang melompat dulu sebelum orang Selangor ni. Orang Selangor rileks jer tapi orang luar plak yang lebih-lebih melompat macam beruk "makye".

Tuuuuuuuuuuuuuuuuungguuuuuuuu!!!!!

Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

1 comment:

  1. UMNO SEL sentiasa jd mangsa
    Mangsa kebodohan diri sendiri
    Dah kalau pun, perasan menang
    Perasan hebat
    Gaya elit tetap ada
    Bodoh mcm bewak

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers