Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Tuesday 12 August 2014

Pemimpin PR Yang Nepotisme Kronisme Tapi Pemimpin BN Yang Disalahkan???


"Depa buat boleh, kita buat tak boleh semua salah". Itulah skrip yang paling tepat ditujukan kepada pemimpin Pakatan Rakyat serta pengikut PR yang sebelum ini bukan main rancak mencanang dalam setiap ceramah PR menuduh pemimpin BN mengamalkan nepotisme dan kronisme serta menghasut rakyat agar membenci kerajaan BN dan UMNO.

Tapi hari ini Allah telah menunjukkan kepada kita apa yang dituduh pemimpin PR terhadap pemimpin UMNO dan kerajaan BN adalah "TIDAK BENAR" sama sekali bahkan mereka di pihak Pakatan Rakyat yang galak tanpa memikirkan kesan terhadap rakyat terus mengamalkan NEPOTISME dan KRONISME. Paling teruk adalah pasangan Anwar Ibrahim dan Wan Azizah. Tak terfikir dalam kepala hotak ni si suami sanggup memperKUDAkan si isteri demi kemaruk jawatan dan kuasa. Bermula dengan menjadi Ahli Parlimen Permatang Pauh membawa ke tahap menjadi Presiden parti hingga bertanding pula jawatan ADUN demi impian mahu menjadi Menteri Besar pulak.

Yang menghairankan kenapa la penyokong, pengikut dan macai Pakatan Rakyat masih boleh menerima tindakan pemimpin mereka mengamalkan nepotisme dan kronisme ni. Bukalah mata wahai penyokong dan macai PR dengan pilihan hati korang yang dok menyokong sesuatu dengan hati tertutup. Sudah-sudah la sokong benda yang tak betul tu. Berfikirlah menggunakan akal yang waras.

Agak-agak korang kalo PM kita buat macam nie kena kutuk rapat tak setiap hari setiap masa????

Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

1 comment:

  1. Orang selangor sangat gembira bila bn jatuh dan pr dapat memerintah di selangor..dulu kata umno bn kemaruk kuasa dan macam macam lagi..
    sekarang ni..apa jadi dgan pr..gila kuasa..gila kroni..gila nepotisme..gila duit dan gila menjatuhkan sesama sendiri..tapi semua ok..sebab orang selangor yg mahukan begini..selangor kucar kacir disebabkan dengan masalah politik.dari lepas pru 13 hingga kini..berpolitik tak habis lagi..nak buat macamana..!!orang selangor suka situasi ini..kalau bn pergi mampuslah.akan di tentang habisan..itulah orang selangor...
    mentang mentang lah negeri paling kaya dan penuh dengan pembangunan sana sini..jasa umno membangunkan selangor terus dilupakan..yg nampak..pr lah yg paling sempuna dlm segalanya..tapi hakikatnya..penuh dengan tipudaya disebalik muka dan parti yang dikatakan sempurna untuk membela rakyat..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers