Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Saturday 25 February 2017

Menteri Wilayah @TengkuAdnanReal Menafikan UMNO Tawar Geran Atau Dana Untung Berlipat Ganda!!!!!!


Menteri Wilayah menafikan desas-desus dan khabar angin mengenai berita terdapatnya pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab untuk kepentingan peribadi menggunakan nama dan jawatan beliau serta nama parti UMNO kononnya menawarkan geran dan dana kepada syarikat-syarikat dengan dijanjikan pulangan berlipat kali ganda dalam tempoh tertentu dengan menggunakan dana atau geran tersebut.
KUALA LUMPUR – Ibu Pejabat UMNO menerima aduan berhubung tindakan pihak tidak bertanggungjawab mengunakan nama parti itu bagi menawarkan geran atau dana kepada syarikat sdn. bhd. dan enterprise. 
Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor berkata, syarikat sdn. bhd. dan enterprise dijanjikan dengan pulang berlipat kali ganda dalam tempoh tertentu melalui geran atau dana tersebut. 
“Modus operandi skim tersebut menyasarkan peniaga kecil dan syarikat baru yang mempunyai modal kecil. 
“Sehubungan itu, saya ingin menafikan UMNO dalam pemberian geran atau dana kepada mana-mana pihak. 
“UMNO juga tidak pernah melantik mana-mana individu atau pihak menjadi ejen dalam skim tersebut,” katanya dalam satu kenyataan media hari ini. 
Justeru, Tengku Adnan menasihati orang ramai supaya tidak terpengaruh dengan perkara yang menggunakan nama UMNO seperti itu. 
“Orang ramai diminta membuat semakan dengan Ibu Pejabat UMNO terlebih dahulu jika didatangi atau mahu melibatkan dalam perkara yang membabitkan nama UMNO agar tidak tertipu,” katanya. – MYNEWSHUB.CC

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers