Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Tuesday 21 February 2012

@KhairyKJ Jumpa Exco Pemuda UMNO Di Parit Menguatkan Pemuda UMNO Perak... @NajibRazak @RazaliIbrahim @ZambryAbdKadir @Azwanbro @promelayu


Kulaan sempat turun ke pekan Parit hari ini bagi membuat liputan Mesyuarat Exco Pemuda Umno yang diadakan di Pejabat Bahagian UMNO Malaysia Parit.

Ketua Pemuda Parit, Khairul Sharil selaku tuan rumah bagi pertemuan Exco ini turut sama membuat program lawatan Pemuda UMNO ke UiTM Seri Iskandar untuk menyertai Jamuan Tengahari bersama pemimpin pelajar di sana.


Kesempatan dengan kehadiran pemimpin tertinggi Pemuda UMNO ini juga berkesempatan menghadiri Majlis Penyampai BR1M bagi DUN Blanja di Dewan MDPT Parit yang disempurnakan YB Dato Razali Ibrahim, Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia.

Sebelah petang pula Majlis Penyampaian BR1M akan disempurnakan Ketua Pemuda UMNO Malaysia, Khairy Jamaluddin, Naib Ketua Pemuda, Dato Razali Ibrahim, Ketua Pemuda UMNO Perak, Khairul Azwan bertempat di Dewan Bota Kanan.

Setelah itu diteruskan dengan Program Pemuda Prihatin di Lambor Kiri, Paloh Layang Kiri, Kg Tengah Parit dan RPA Changkat Sodang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers