Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 19 March 2012

Panas!!! Bukti Pas Putrajaya Mempergunakan Kanak-kanak Untuk Kempen Parti... @NajibRazak @TengkuAdnanReal @PMO



Ini bukti yang gua lihat dengan mata kepala gua sendiri bagaimana puak-puak Pas ni terutama Pas Putrajaya mempergunakan dan memanipulasi kanak-kanak di bawah umur sebagai jentera parti.

Apa nak jadi dengan parti Pas ni yang kononnya parti Islam sanggup menggunakan kanak-kanak sebagai barua parti meraih undi ketika Pas Putrajaya berceramah tanpa permit di Pasar Basah Presint 8 dan Medan Selera Presint 9 pagi semalam.


Sapa la mak bapak budak-budak ni yang bodoh sangat sampai sanggup mempergunakan kanak-kanak yang masih kecil dan masih tidak tau apa itu politik.

Gua tak heran kalo mak bapak budak-budak ni nak memperjuangkan politik bodoh Pas ni sekali pun sebab itu adalah hak demokrasi berpolitik yang subur kat bumi Malaysia ni tapi jangan la dok heret sekali budak-budak yang tak tau apa-apa pasal politik. Ni spesis mak bapak akal letak kat lutut la ni.

Tinggal la anak-anak kat rumah dengan pengasuh sekali pun nak berkempen. Kata parti Islam, takkan dalam parti yang kononnya memperjuangkan Islam tak ajar benda 'basic' macam ni.

Gua perhatikan jer gelagat anak-anak kecil masih yang tak tau apa itu politik dok usung bendera yang lebih besar saiznya daripada susuk tubuh kanak-kanak tuh. Yang mak bapak dia plak muka bukan main bangga anak dok usung bendera bulan ke hu ke hilir.

Tok-tok guru dan alim ulamak dalam Pas ni tolong la ajar skit penyokong dan pengikut bawahan korang tentang tanggungjawab mendidik anak seperti yang digariskan dalam Islam. Atau amalan mempergunakan kanak-kanak sebagai jentera parti memang sudah direstui oleh tok-tok guru dan alim ulama dalam Pas. Maklum la masuk Pas boleh masuk syurga. Sesat! Sesat! Sesat dah puak-puak Pas.

Pangkah Pas masuk syurga???...

4 comments:

  1. cuba orang PAS bagi ayat dekat aku..kat mana yang dok kata pangkah PAS masuk syurga?? Gile punye sesat PAS ni..

    ReplyDelete
  2. Apa saja yg mereka buat ..mana ada salah ???uhuhuhu

    ReplyDelete
  3. Takde dlm Al-Quran, mungkin dalam kitab Jinggay...

    ReplyDelete
  4. aku ada gmbr budak2 kena upah ngan bn pegang bndra dacing...
    apa cer? ramai je.. kedua2 pihak baik bn atau pas, sama je.. ada guna budak2...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers