Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 19 March 2012

Pas Boleh Bekerjasama Dengan Yahudi Tapi Bukan Dengan UMNO???...


“… kita mestilah mengeruhkan hubungan di antara rakyat dengan pemerintah di semua negara dengan menimbulkan perbalahan, kebencian, pertentangan, iri hati, bahkan dengan menyebabkan siksaan, kebuluran, penyakit, kemiskinan supaya kaum-kaum goyim (manusia babi -selain Yahudi) tidak nampak jalan lain melainkan mencari perlindungan di bawah pemerintahan kita yang mempunyai kedaulatan (sovereignity) atas kewangan dan sekalian yang lain. Tetapi, kalau kita berikan negara-negara di dunia ini berpeluang berfikir dan membuat keputusan, maka saat yang kita nanti-nantikan sudah tentu tidak akan tiba.”

Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut agama mereka (yang telah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka):

Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam itulah petunjuk yang benar.

Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (tentang kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh daripada Allah (sesuatupun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepada mu. (Al-Baqarah: 120)

1 comment:

  1. Nabi tunjuk contoh, berniaga dgn Yahudi boleh. Malah nabi pun pinjam duit dgn yahudi yang akhirnya yahudi peluk Islam..

    Ramai org tak tahu beza antara yahudi dan zionis.. Yahudi ortodok pun tak setuju ada negara israel..

    So tak perlulah beri pandangan tersendiri, kalau tak pernah berdiskusi dengan mereka.. aku pernah satu flight dengan mamat yahudi ni dari LA ke FL.. 4 jam flight terasa sekejap, sbb banyak bende baru yang kita tak tahu ttg bangsa Yahudi..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers