Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Friday 17 August 2012

Nyonya DAP Pulak Jadi Amil Zakat Kat Pulau Pinang???...


Apa nak jadi dengan negeri di bawah pemerintahan Khalifah Umar Abdul Aziz walaupun yang digelar khalifah Islam itu tak beragama Islam pun tapi bagi pemimpin Pas dan pengikut totok pas yang sudah buta hati menerimanya tanpa berfikir dengan akal tapi dengan kepala lutut.

Ini insiden terbaru di negeri Pulau Pinang di bawah kerajaan negeri DAP yang sudah mula mencampuri hal ehwal agama Islam yang direstui Pas oleh Nik Aziz dan sudah tentu paling kuat memberi sokongan adalah Ketua Umum PKR Anwar. Bagaimana orang bukan Islam boleh memberikan wang zakat hasil kutipan Baitulmal atas tiket AMIL pula tu.

Mana peginya pemimpin Pas dan pengikut tegar Pas yang gua kira lebih pandai ilmu agama Islam seperti dakwaan mereka. Orang selain Pas tidak cukup ilmu agama dan tidak layak untuk menjadi ustaz, ustazah mahu pun alim ulama'.

Macam mana bukan Islam boleh jadi AMIL plak mengagihkan hasil zakat kepada Islam. Mana punya fatwa la puak-puak sesat nie dok pakai.

1 comment:

  1. Membangun bersaa islam,Bukan bersama PAS.
    PAS =Lempen atas daun pisang.
    Kalau ikut sosettttttttt.
    Isleeee xleh maju bawoh PAS,
    Hiduo UMNO /BN.
    Percayalah sedikit masa lagi kt Penang Jurunikah Islam pun akan diambi alih oleh APEKKKKK yang bukam muslim..Steady Passsss.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers