Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Monday 1 October 2012

Pemimpin Pas Buat Tak Tau Jer Dengan Filem "Innocence of Muslims"...


Apabila filem anti-Islam, Innocence of Muslims disiarkan, semua umat Islam mengambil reaksi tegang dengan mengecam sekeras-kerasnya tindakan penerbit filem itu, Nakoula Basseley Nakoula menerbitkan filem berkenaan.

Namun apabila seorang "ulama parti" dengan sengaja mengeluarkan kenyataan mengelirukan tentang Nabi Muhammad SAW seolah-olah merendah-rendahkan martabat baginda, tiada kecaman dan kritikan diberikan oleh penyokong dan pemimpin parti itu terhadap "ulama parti" ini.

Persoalan yang timbul, adakah kita cuma akan mempertahankan martabat baginda Rasullullah SAW apabila dihina oleh orang bukan Islam namun bersikap berdiam diri apabila martabat nabi kita direndah-rendahkan oleh pemimin parti politik yang kita sokong?

Kalau beginilah senarionya, gua ucapkan TAHNIAH kerana nampaknya pemimpin parti politik sedang cuba "dimaksumkan" oleh para pengikutnya.


Di alam kubur nanti kita tidak ditanya tentang parti anutan kita semasa di dunia, sebaliknya kita akan ditanya tentang Tuhan kita, Nabi kita dan agama kita.

1 comment:

  1. Nama ja parti isle.ugama dan nabi dihina semua pencacai2,penjilat2 jadi saitan bisu.nak salahkan UMNO tak boleh,sebap itu jadi bisu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers