Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Friday 15 March 2013

Pergh!!! Samsung Galaxy S4 Tu... Terhangat Dipasaran!!!...


Samsung terus menyemarakkan segmen telefon pintar global apabila syarikat itu melancarkan Galaxy S4.

"Untuk setiap individu kehidupan ini adalah satu perjalanan . Apa yang kami mahu tampilkan adalah peranti yang boleh dibawa bersama ke mana saja; atau teman yang dapat membantu kita menjalani kehidupan lebih bermakna," jelas Ketua Jabatan Komunikasi Mudah Alih Samsung.

Gergasi produk elektronik Korea Selatan itu memperkenalkan siri telefon pintar daripada model Galaxy di Dewan Muzik Bandar Radio menerusi satu majlis berkonsepkan persembahan teater sebagai usaha menampilkan kelainan ketika melancarkan produk baru mereka.

Pada masa sama, Samsung turut mengumumkan model terkini telefon pintar Galaxy S4 akan dipasarkan ke 155 negara pada penghujung April depan.

Galaxy S4 yang menampilkan ciri lebih nipis dan kaya dengan pelbagai aplikasi terkini turut dilengkapi teknologi Definisi Tinggi, saiz skrin pada 12.7 sentimeter serta keupayaannya memahami sembilan bahasa di dunia.

p/s : tak larat der nak ikut tepon nie...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

  1. salam perjuangan..mohon tuan pautkan blog saya disini.http://metromalaya.blogspot.com/ saya telah pautkan blog tuan disana.t.kasih.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers