Jadilah Sahabat Kulaan...

SEWA

SEWA

TRIP

TRIP
PAKEJ TRIP KE KRABBI, HATYAI TERMURAH...

Tuesday 28 May 2013

Panas!!! Peminat Kritik Ustaz Azhar Idrus Kahwin Tiga Cakap Tak Serupa Bikin???






Perkahwinan ketiga pendakwah bebas terkemuka Ustaz Azhar Idrus (UAI) yang berlangsung Ahad lalu telah menerima kritikan daripada segelintir peminatnya di laman Facebook.

Rata-ratanya dari golongan wanita yang tidak bersetuju dengan tindakannya berkahwin dengan gadis yang berumur 27 tahun yang dikenali sebagai Izyan itu.

(Baca – Soalan Yang Ditanya Kepada Azhar Idrus)

Antara komen negatif yang diterima ialah seperti berikut:

Buat semua, perkahwinan UAI itu tidak salah kerana dalam Islam sendiri membenarkan lelaki untuk berkahwin empat sekiranya si suami mampu berlaku adil terhadap kesemua isterinya.

Yang penting, kita doakan saja kebahagiaan UAI bersama ketiga-tiga isterinya kekal sehingga ke akhir hayat.

Oleh: AUDREY LEE

Sumber rujukan: blog hotlips
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

9 comments:

  1. biarlah dia kawin dua ke tiga ke, empat ke, tolak satu ambik satu ke, itu hobi dia, nanti ceramah dia dah tentu dia nak berkabo benda hok sedap tu supaya pengikut dia pong boleh buak sama, ada tiga boleh tukar ganti, macam orang ada tiga keta, satu masuk w/shop ada dua lagi boleh bawok roung,.. best mu ostad, jangan nak bengong kat orang lain dah le, dah dapat tiga, macam makan kat kedai tom yam, masak ikan tiga rasa le..best mu ostad.jangan tiga sekali roung dah la..maah banyok ustad hamba, pong nak melawok macang ustad..

    ReplyDelete
  2. nak panggil apa pok mentua tu, sama sebayaje Nampak nya, ayah,ppa, daddy,apa,dada,,,agaknya cuba mengelak balik kampong bini muda, tak seh temu muka dengan pak mentua, nanti pak mentua ajak sembahyang subuh, malu malu gi bilik air nak mandi dulu,..tak pa pak metua paham...

    ReplyDelete
  3. Ustad Kopi Songkok28 May 2013 at 23:23

    Untung sungguh orang macang ostad nih. Dapak gak kawing 3. Hok tua bendera meroh, ada lagi 2 spare. Pakak maing hari-hari loh ostad. Power cukup tak ostad?. Kalu dok baper power..kena minong kopi songkok tu. 3 raung pung dok ada masaloh. Tapi jago-jago ostad oi..bini muda mu tu bahaya skik. Mboh 4 ke 5 raung semalang. Mau patoh bende mu.

    ReplyDelete
  4. Kepada ostaz2 celebrity, menjadi "occupational hazard" apabila mempunyai ramai peminat dari kaum hawa. Observation, ramai ostaz yang mempunyai isteri lebih dari satu. Sememangnya tidak salah untuk lelaki mengahwini lebih dari satu isteri, tapi maksima empat pada satu masa. Ini Rahmat & Ehsan ALLAH dalam Al-Quran. Cuma biar lah perkahwinan itu dengan ikhlas, serta mampu seperti yang di tuntut dalam islam. Saya nak iterate, ramai wanita mudah taksub dengan ostaz, especially yang mempunyai personality, pandai menyampai ceramah dan mampu berkongsi ilmu agama. Para ostaz, anda akan terdedah dengan banyak ujian, dan semoga jangan terjeremus dengan bisikan syaitan dan hawa nafsu. Pernah saya dengar kisah benar di mana saorang isteri meminta cerai dari si-suami kerana taksub dengan ustaz, dan diperdaya dengan omokan "paying emas". Walaupun telah mempunyai anak, wanita tersebut telah dapat perpisahan dari suami beliau, dan di akhir cerita, si-isteri telah disia-siakan oleh ustaz selepas berkahwin dan diceraikan. Berhati-hati lah sang suami semua......

    ReplyDelete
  5. Ramai ustaz yang kahwin lebih dari satu kerana nafsu..pasal title ustaz mudah orang nak buat menantu..harap ustaz azhar tak berniat kerana itu..mudah mudahan..

    ReplyDelete
  6. Kote dia keras lg...biarlah dia nak kawin byk2

    ReplyDelete
  7. biar lah.. kan dia ada kote... hahaha

    ReplyDelete
  8. Bini no satu belum expired,no 2 muda lagi,no 3 lagi muda..sah batang ostad cukup sempurna...mat mat rempit yang dengo cermah ostad pun x setanding batang ostad

    ReplyDelete
  9. biaq p kt dia la nk kawen berapa pun..yang hampa dok gelut sgt pasai pa?..awat?..dia kawen guna duit mak pak hampa ka?..dia isi minyak keta ferrari guna duit mak pak hampa ka?..dak kn?...jgn dok gelut sgt la..hampa semua ni dh la miskin..xmampu nk bini banyak..xmampu nk pakai keta besaq2..pastu miskin ilmu plak..dok mengata kt org..dok dengki kt org..sedih btoi..org malaysia mmg lagu ni noh?..pemikiran tahap paling bawah..org kaya sikit..dah dengki..org lebeh skit..dah dengki..sedaq2 diri la woii..hampa tu paras mana ja..xyah dok dengki kt org sgt la..rezeki dia nk kawen ramai..fuck off hampa semua!!!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

The True Brothers

The True Brothers